0 1 0 0 0 27.07.2006„Złoty Laur Konsumenta” w 2006 roku dla przyprawy uniwersalnej KUCHAREKPrymat, producent przyprawy uniwersalnej KUCHAREK został odznaczony ogólnopolskim godłem „Złoty Laur Konsumenta 2006”. To kolejne wyróżnienie dla najpopularniejszej przyprawy uniwersalnej w Polsce.
0 1 0 0 0 27.07.2006MTV – 25 lat, które zmieniły świat1 sierpnia MTV kończy 25 lat. Były to lata zabawy, muzyki, humoru a przede wszystkim łamania wszelkich zasad i konwencji. Z tej okazji pierwszego sierpnia, czyli równo w dniu urodzin, MTV wyemituje specjalny program, podsumowujący ćwierćwiecze działalności pierwszej telewizji muzycznej na świecie. Widzowie będą mogli prześledzić najważniejsze momenty z jej życia, historię powstania logo oraz niezapomniane występy gwiazd, jak np. koncert Red Hot Chili Peppers na Placu Czerwonym, czy legendarny już koncert „Unplugged” Nirvany.
0 1 0 0 0 27.07.2006Finanse od A do Zet z agencją TomatiAgencja Tomati rozpoczęła kompleksową obsługę public relations firmy A-Z Finanse. Agencja prowadzi działania media relations oraz odpowiedzialna jest za kreację w zakresie identyfikacji wizualnej firmy.
0 1 0 0 0 27.07.2006Bezpieczne drogi z Citybord MediaCityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, po raz kolejny jest partnerem Fundacji Krzysztofa Hołowczyca „Kierowca Bezpieczny” w działaniach promujących bezpieczeństwo na polskich drogach. Cityboard Media została patronem mediowym programu „ORLEN. Bezpieczne drogi”.
0 1 0 0 0 27.07.2006„Kinga” zdobyła „Srebrny Laur Konsumenta 2006”Białostocki producent bielizny Firma „Kinga” zdobyła „Srebrny Laur Konsumenta 2006” w kategorii Polscy Producenci Bielizny. „Laur Konsumenta” to nagroda przyznawana na podstawie badań popularności produktów i usług na rynku polskim prowadzonych przez Przegląd Gospodarczy przy współudziale Instytutu Gallupa.
0 1 0 0 0 27.07.2006Soul and Mind Opakowania dla nowej marki HerbapoluAgencja Soul and Mind Opakowania wygrała przetarg na opakowania firmy Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol S.A.. W ramach wygranego przetargu agencja zaprojektuje opakowania kremu ochronnego Floderm.
0 1 0 0 0 27.07.2006Bartosz Bosacki twarzą sieci Vabbi FOBartosz Bosacki, najjaśniejszy punkt piłkarskiej reprezentacji Polski na tegorocznym Mundialu, został nową twarzą sieci sklepów Vabbi Factory Outlet. Kontrakt reklamowy podpisano 27 lipca w Brovarii na poznańskiej starówce.
0 1 0 0 0 27.07.2006Dział Intelligence w Euro RSCG GroupEuro RSCG Group poinformowała o utworzeniu w swojej strukturze nowego działu – Intelligence.
0 1 0 0 0 26.07.2006Koncertowe Lato. Kulinarnym przebojem – potrawy na bazie „Warzyw do…” HortexW tym roku marka Hortex jest jednym z głównych sponsorów Koncertowego Lata, cyklu 20 wielotysięcznych imprez plenerowych odbywających się w popularnych miejscowościach wakacyjnych, organizowanych przez radio RMF FM, tygodnik „NAJ” i Telewizję Polsat, nad którymi patronat medialny objął portal INTERIA.PL.
0 1 0 0 0 26.07.2006Mocne wejścieBlack Creative podłączone do grona kreatywnych! W ostatnich dniach szefowie i pracownicy działów marketingu firm różnych branż zastali na swych biurkach tajemnicze czarne koperty, na których widniał tylko napis Black Creative oraz rysunek wtyczki z kontaktem w kolorze białym. Wewnątrz pakunku umieszczono coś podłużnego i zarazem miękkiego. Przesyłka była intrygująca, gdyż adresowana imiennie do konkretnych osób.