0 1 0 0 0 26.07.2006Ciągły wzrost BriefIndexu25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej – BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkty i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Pierwszego Magazynu Marketingu i Sprzedaży „Brief” w lipcu br.
0 1 0 0 0 26.07.2006CMA wyróżniło produkty HARIBOJury organizacji CMA (Centralnego Towarzystwa Marketingowego Niemieckiej Gospodarki Rolnej) uhonorowało produkty Haribo „Złotą Odznaką Jakości 2006”. Wyróżnienie to jest przyznawane wyrobom, które przez okres 3 lat przeszły wszystkie testy i badania jakościowe CMA uzyskując w nich najwyższą liczbę punktów.
0 1 0 0 0 26.07.2006Srebrny „Laur Klienta 2006” dla Carrefour PolskaCarrefour Polska został zdobywcą II-go miejsca w konkursie „LAUR KLIENTA 2006”, w kategorii „Sklepy wielkopowierzchniowe”. W konkursie klienci dokonali pozytywnej oceny firmy Carrefour Polska i oferowanych przez nią produktów.
0 1 0 0 0 26.07.2006PF Jelfa SA promuje nowy wariant preparatu witaminowego VitaralDougFaberFamily przygotowało kampanię wspierającą wejście na rynek nowej wersji jednego z najpopularniejszych zestawów witamin w Polsce (udział Vitaralu w rynku 17%).
0 1 0 0 0 26.07.2006Startuje ZadajPytanie.pl – pierwszy polski bezpłatny portal wymiany wiedzyCelem portalu jest promowanie kultury społeczeństwa informacyjnego wśród Polaków. Podstawowym zadaniem portalu będzie pomoc polskim Internautom w znajdywaniu odpowiedzi na ich pytania z różnych dziedzin wiedzy.
0 1 0 0 0 26.07.2006Milka Rodzinna PrzygodaW pięknych, polskich górach już trzeci rok można spacerować Milkowymi Szlakami, specjalnie opracowanymi trasami dla całych rodzin.
0 1 0 0 0 26.07.2006Agencja Boomerang Team dla StaedtleraAgencja eventowa Boomerang Team rozpoczęła współpracę z firmą GDD - Grupą Dystrybucyjną Daccar, która jest jedynym dystrybutorem marki Staedtler w Polsce. Jednym z pierwszych projektów jest przygotowanie Konferencji Marketingowej dla wszystkich dystrybutorów marki STAEDTLER w Europie.
0 1 0 0 0 26.07.2006Łódź Stok Harnaś Festiwal – najgorętsze wydarzenie muzyczne sezonuJuż wkrótce, za niespełna miesiąc, w łódzkiej Manufakturze rozpocznie się jedno z największych wydarzeń sezonu. Po raz pierwszy bowiem odbędzie się Łódź Stok Harnaś Festiwal – impreza z udziałem wielu gwiazd polskiej i zagranicznej sceny muzycznej.
0 1 0 0 0 26.07.2006Polymus po mistrzowskuPolymus zrealizował mundialową promocję konsumencką dla marki Rexona Men pod hasłem „Rexona Finały Mistrzostw Świata”.
0 1 0 0 0 26.07.2006Warszawiacy wybrali człowieka z informacją30 czerwca br. zakończyła się kampania promująca nowoczesną informację telefoniczno-internetową, Żółty Telefon 9494. Celem akcji „Nie czytam grubych książek, wybieram człowieka z informacją” było propagowanie oraz uświadamianie zmian w sposobie komunikacji i wymiany informacji między ludźmi. Podczas happeningów organizowanych w centrach handlowych zebrano ponad 2 tony książek telefonicznych. 67% warszawiaków stwierdziło, że warto wymienić książkę na telefon, ponieważ telefon jest zawsze pod ręką. Ankietowani docenili również pomoc profesjonalnych konsultantów oraz możliwość otrzymywania szczegółowych informacji w wygodny sposób, poprzez sms lub e-mail.