Espresso

29 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2006

WEST CITY DISCOVERY w formacie Z-CARD®

Na potrzeby konkursu marki West Agencja ROTOMedia przygotowała dla Imperial Tobacco Polska S.A. wspólnie z Wydawnictwem Pascal plany 10 stolic europejskich. Publikacje w formacie Z-Card® składanym do formatu karty płatniczej obejmują szeroki plan miast oraz opis miejsc, które w każdym mieście trzeba zwiedzić i zobaczyć. Zawierają ponadto przydatne informacje o noclegach, restauracjach, nocnych rozrywkach, zakupach i komunikacji, opisane ciekawym językiem, znanym z opracowań Wydawnictwa Pascal.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2006

Antyszczekacz

Okiełznać naturę – odwieczny problem, okiełznać psią naturę – to już trochę prostsze. Zwłaszcza z Antyszczekaczem. Działa on prosto – reaguje na szczekanie psa, wysyła nieszkodliwe dla zdrowia ultradźwieki, których psy nie lubią i dzięki temu natychmiast milkną. Pytanie tylko, czy kiedy ktoś włamuje się do mieszkania, pies też nie szczeka? Nie wiadomo, jak rozwiązano ten problem. Urządzenie dostępne także w wersji Pro i Super. Ta ostatnia ma zapewniać ochronę przed zwierzakami sąsiadów. Zasięg – 15 metrów. Wydajność – 10 tysięcy szczeknięć. Przyznajemy, robi to wrażenie, 10 tysięcy... www.2future.pl

Poprzednie Następne