„Kinga” zdobyła „Srebrny Laur Konsumenta 2006” - Marketing przy Kawie
„Kinga” zdobyła „Srebrny Laur Konsumenta 2006”
  • 0
  • 1
27.07.2006

„Kinga” zdobyła „Srebrny Laur Konsumenta 2006”

Białostocki producent bielizny Firma „Kinga” zdobyła „Srebrny Laur Konsumenta 2006” w kategorii Polscy Producenci Bielizny. „Laur Konsumenta” to nagroda przyznawana na podstawie badań popularności produktów i usług na rynku polskim prowadzonych przez Przegląd Gospodarczy przy współudziale Instytutu Gallupa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lipca 2006

26 lipca 2006