„Złoty Laur Konsumenta” w 2006 roku dla przyprawy uniwersalnej KUCHAREK - Marketing przy Kawie
„Złoty Laur Konsumenta” w 2006 roku dla przyprawy uniwersalnej KUCHAREK
  • 0
  • 1
27.07.2006

„Złoty Laur Konsumenta” w 2006 roku dla przyprawy uniwersalnej KUCHAREK

Prymat, producent przyprawy uniwersalnej KUCHAREK został odznaczony ogólnopolskim godłem „Złoty Laur Konsumenta 2006”. To kolejne wyróżnienie dla najpopularniejszej przyprawy uniwersalnej w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2006

MTV – 25 lat, które zmieniły świat

1 sierpnia MTV kończy 25 lat. Były to lata zabawy, muzyki, humoru a przede wszystkim łamania wszelkich zasad i konwencji. Z tej okazji pierwszego sierpnia, czyli równo w dniu urodzin, MTV wyemituje specjalny program, podsumowujący ćwierćwiecze działalności pierwszej telewizji muzycznej na świecie. Widzowie będą mogli prześledzić najważniejsze momenty z jej życia, historię powstania logo oraz niezapomniane występy gwiazd, jak np. koncert Red Hot Chili Peppers na Placu Czerwonym, czy legendarny już koncert „Unplugged” Nirvany.