0 1 0 0 0 18.08.2006ORLEN partnerem Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego „Chopin i jego Europa”W dniach 18-31 sierpnia 2006 odbędzie sie II edycja Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego "Chopin i jego Europa" zatytułowana "Od Mozarta do Guldy". Wydarzenie zorganizowane zostało przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina we współpracy z Filharmonią Narodową, Teatrem Wielkim - Operą Narodową i Programem II Polskiego Radia. Sponsorem festiwalu jest PKN ORLEN.
0 1 0 0 3 18.08.2006Nowe logo AtlanticRazem z jesienno-zimową kolekcją firma Atlantic wprowadza nowe, odświeżone logo, które jeszcze lepiej podkreśla niepowtarzalną osobowość marki Atlantic.
0 1 0 0 0 18.08.2006iplay.pl podpisał umowę z wytwórnią EMIInternetowy serwis muzyczny iplay.pl rozpoczął sprzedaż muzyki z wytwórni płytowej EMI. Katalog iplay.pl wzbogacił się o ponad 100 tysięcy utworów doskonale znanych wykonawców takich jak Depeche Mode, Coldplay, Robbie Williams, Lenny Kravitz, Kylie Minogue, a także Massive Attack i Chemical Brothers.
0 1 0 0 0 18.08.2006Czas na Miami ViceRecepta na miły wieczór – dobre towarzystwo, odrobina napięcia i gwiazdorska obsada. Jeśli dodać do tego nasze wspomnienia związane z hasłem „Policjanci z Miami” – otrzymamy gwarancje rewelacyjnych chwil w kinie. Już 25 sierpnia br. premiera kinowa filmu „Miami Vice” w Polsce. Zibi – salony z zegarkami, jako partner filmu, przygotowały z okazji tej premiery atrakcyjne promocje dla swoich klientów.
0 1 0 0 0 18.08.2006Fabryka Pomysłów realizuje cztery kampanie ambientowe dla marki Pilsner UrquellPod koniec ubiegłego roku Pilsner Urquell stał się sponsorem głównym największego międzynarodowego konkursu fotograficznego świata, jakim jest Pilsner Urquell International Photography Awards. Dzięki temu wyjątkowemu przymierzu, zawartemu pomiędzy Pilsner Urquell a fotografią, na początku tego roku powstała w Polsce „Galeria Pilsner Urquell”. Prezentuje ona niezwykłe portrety czterech miast wykonane przez czołówkę polskich fotografów. Wyruszyli oni do Krakowa, Trójmiasta, Poznania i Warszawy, aby sfotografować te miasta z własnej, niepowtarzalnej perspektywy.
0 1 0 0 0 18.08.2006Ciszewski PR dla Gaspol S.A.Agencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę z firmą Gaspol S.A. - największym w Polsce dostawcą gazu płynnego w zbiornikach, gazu w butlach oraz autogazu.
0 1 0 0 0 18.08.2006Fresh wygrał przetarg Urzędu Miasta PoznaniaGrupa Fresh wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej projektu „Reintegracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych i bezdomnych w Poznaniu”. Organizatorem przetargu był Urząd Miasta Poznania.
0 1 0 0 0 18.08.2006„Pomóżmy razem” – na opakowaniach produktów marki VelvetKIMBERLY-CLARK SA z końcem sierpnia wprowadza nową szatę graficzną papieru toaletowego oraz pozostałych produktów higienicznych. Zmiana jest następstwem zaangażowania się marki Velvet w program „Pomóżmy razem”, którego misją jest wspieranie Fundacji szkolących psy dla osób najbardziej potrzebujących.
0 1 0 0 0 18.08.2006Dobrze ułożona kampania Deep’a15 sierpnia 2006 r. ruszyła kolejna ogólnopolska kampania marki odzieżowej Deep. Tym razem agencja reklamowa GPD odpowiedzialna za przygotowanie kreacji postanowiła zerwać z przyjętym w branży odzieżowej schematem i całkowicie zrezygnować z udziału modeli i modelek.
0 1 0 0 0 18.08.2006CYFRA+ promuje najlepsze programy dla całej rodzinyAgencja EURO RSCG WARSAW przygotowała dla spółki CANAL+ Cyfrowy kreację nowej kampanii „Dinozaury”. Kampania ma na celu budowanie wizerunku CYFRY+ jako bogatego rodzinnego centrum edukacyjno-rozrywkowego.