ORLEN partnerem Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego "Chopin i jego Europa" - Marketing przy Kawie
ORLEN partnerem Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego "Chopin i jego Europa"
  • 0
  • 1
18.08.2006

ORLEN partnerem Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego „Chopin i jego Europa”

W dniach 18-31 sierpnia 2006 odbędzie sie II edycja Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego "Chopin i jego Europa" zatytułowana "Od Mozarta do Guldy". Wydarzenie zorganizowane zostało przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina we współpracy z Filharmonią Narodową, Teatrem Wielkim – Operą Narodową i Programem II Polskiego Radia. Sponsorem festiwalu jest PKN ORLEN.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.08.2006

Fabryka Pomysłów realizuje cztery kampanie ambientowe dla marki Pilsner Urquell

Pod koniec ubiegłego roku Pilsner Urquell stał się sponsorem głównym największego międzynarodowego konkursu fotograficznego świata, jakim jest Pilsner Urquell International Photography Awards. Dzięki temu wyjątkowemu przymierzu, zawartemu pomiędzy Pilsner Urquell a fotografią, na początku tego roku powstała w Polsce „Galeria Pilsner Urquell”. Prezentuje ona niezwykłe portrety czterech miast wykonane przez czołówkę polskich fotografów. Wyruszyli oni do Krakowa, Trójmiasta, Poznania i Warszawy, aby sfotografować te miasta z własnej, niepowtarzalnej perspektywy.