Fabryka Pomysłów realizuje cztery kampanie ambientowe dla marki Pilsner Urquell - Marketing przy Kawie
Fabryka Pomysłów realizuje cztery kampanie ambientowe dla marki Pilsner Urquell
  • 0
  • 1
18.08.2006

Fabryka Pomysłów realizuje cztery kampanie ambientowe dla marki Pilsner Urquell

Pod koniec ubiegłego roku Pilsner Urquell stał się sponsorem głównym największego międzynarodowego konkursu fotograficznego świata, jakim jest Pilsner Urquell International Photography Awards. Dzięki temu wyjątkowemu przymierzu, zawartemu pomiędzy Pilsner Urquell a fotografią, na początku tego roku powstała w Polsce „Galeria Pilsner Urquell”. Prezentuje ona niezwykłe portrety czterech miast wykonane przez czołówkę polskich fotografów. Wyruszyli oni do Krakowa, Trójmiasta, Poznania i Warszawy, aby sfotografować te miasta z własnej, niepowtarzalnej perspektywy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55108 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 sierpnia 2006