Czas na Miami Vice - Marketing przy Kawie
Czas na Miami Vice
Advertisement
  • 0
  • 1
18.08.2006

Czas na Miami Vice

Recepta na miły wieczór – dobre towarzystwo, odrobina napięcia i gwiazdorska obsada. Jeśli dodać do tego nasze wspomnienia związane z hasłem „Policjanci z Miami” – otrzymamy gwarancje rewelacyjnych chwil w kinie. Już 25 sierpnia br. premiera kinowa filmu „Miami Vice” w Polsce. Zibi – salony z zegarkami, jako partner filmu, przygotowały z okazji tej premiery atrakcyjne promocje dla swoich klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56325 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
18.08.2006

Fabryka Pomysłów realizuje cztery kampanie ambientowe dla marki Pilsner Urquell

Pod koniec ubiegłego roku Pilsner Urquell stał się sponsorem głównym największego międzynarodowego konkursu fotograficznego świata, jakim jest Pilsner Urquell International Photography Awards. Dzięki temu wyjątkowemu przymierzu, zawartemu pomiędzy Pilsner Urquell a fotografią, na początku tego roku powstała w Polsce „Galeria Pilsner Urquell”. Prezentuje ona niezwykłe portrety czterech miast wykonane przez czołówkę polskich fotografów. Wyruszyli oni do Krakowa, Trójmiasta, Poznania i Warszawy, aby sfotografować te miasta z własnej, niepowtarzalnej perspektywy.