0 1 0 0 0 21.08.2006Janmedia zwiększa użyteczność stron LUKAS BankuAgencja Janmedia przeprowadziła badanie użyteczności stron LUKAS Banku. Wynikiem pracy agencji jest raport zawierający opis mocnych i słabych stron serwisu Banku. Zaproponowano też szereg poprawek i usprawnień mających na celu zwiększenie intuicyjności serwisu dla użytkownika.
0 1 0 0 0 21.08.2006Clear Channel Poland wspiera wydarzenie rynku muzycznego – Summer of Music FestivalClear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, objęła patronatem mediowym Summer of Music Festival 2006 – pierwszy warszawski festiwal muzyczny typu openair. Festiwal odbędzie się w dniach 9-10 września na terenie Wyścigów Konnych na Służewcu.
0 1 0 0 0 21.08.2006GM Records wybiera BEZobawGM Records wybrało Agencję BEZobaw do przygotowania, na potrzeby promocyjne firmy, prezentacji multimedialnej.
0 1 0 0 0 21.08.2006Leworęczność.pl – kampania społeczna na rzecz leworęcznościW sierpniu 2006r. ruszyła strona internetowa kampanii społecznej na rzecz leworęczności - www.leworecznosc.pl. Akcję przygotowała agencja TBWAPR z okazji Międzynarodowego Dnia Leworęcznych, obchodzonego 13 sierpnia 2006r. Mikrowitryna jest inicjatywą społeczną firmy Corex Sp. z o.o., TBWAPR i Tequila Digital.
0 1 0 0 0 21.08.2006Tajemniczy Gość odwiedza lokaleDiageo Polska, producent jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie (między innymi Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey’s), w ramach Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration rozpoczyna drugi etap badania Mystery Shopper, który ma na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej przez wytypowanych barmanów – uczestników Programu w trakcie trwania tegorocznej edycji Akademii JW MBA. Akcja prowadzona jest w wybranych restauracjach, klubach i pubach współpracujących z firmą Diageo Polska.
0 1 0 0 0 18.08.20065000 Business Media na pięciolecieWe wrześniu br. wydawany przez BUSINESS MEDIA GROUP (BMG) magazyn BUSINESS MEDIA obchodzić będzie 5. lecie na rynku wydawniczym. Z tej okazji redakcja postanowiła odświeżyć logo, wprowadzić nową makietę i wydać magazyn w największym z dotychczasowych nakładów. Na rynku ukaże się 5000 egz. numeru wrześniowo/październikowego.
0 1 0 0 0 18.08.2006„Wędliny z liściem” – nowa propozycja Zakładów Mięsnych NOVEW sierpniu br. Zakłady Mięsne NOVE wprowadziły do sprzedaży nową linię produktów pod nazwą „Wędliny z liściem”. Jest to pięć rodzajów wędlin tradycyjnie wędzonych lub pieczonych, które mają zaspokoić oczekiwania najbardziej wymagających klientów tęskniących za dobrym, dawnym smakiem polskich wędlin.
0 1 0 0 0 18.08.2006„Mrożonkowy” Piknik RodzinnyDegustacja przepysznych dań przygotowywanych przez Karola Okrasę, gwiazdę telewizyjnego programu kulinarnego, turniej piłki plażowej oraz zajęcia dla dzieci – to tylko niektóre z atrakcji jakie czekają na sopockich plażowiczów w sobotę, 26 sierpnia, przed Barem Przystań przy Al. Wojska Polskiego 11 w Sopocie (od godz. 10.00)
0 1 0 0 0 18.08.2006Psychologia w biznesie – bardziej wiarygodne informacjeFirma szkoleniowa Greń Communication poszerza swoją ofertę badawczą o zaawansowane badania fokusowe z zastosowaniem metod projekcyjnych.
0 1 0 0 0 18.08.2006Springfield poznał kobietę swojego życiaSpringfield, dobrze znana męska marka odzieżowa, w tym roku pożegna się z samotnością. Po 18 latach wędrówki w osamotnieniu spotkał kobietę swojego życia i od nowego sezonu jesienno-zimowego będą podróżować już zawsze razem.