Tajemniczy Gość odwiedza lokale - Marketing przy Kawie
Tajemniczy Gość odwiedza lokale
  • 0
  • 1
21.08.2006

Tajemniczy Gość odwiedza lokale

Diageo Polska, producent jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie (między innymi Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey’s), w ramach Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration rozpoczyna drugi etap badania Mystery Shopper, który ma na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej przez wytypowanych barmanów – uczestników Programu w trakcie trwania tegorocznej edycji Akademii JW MBA. Akcja prowadzona jest w wybranych restauracjach, klubach i pubach współpracujących z firmą Diageo Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54901 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 sierpnia 2006