GM Records wybiera BEZobaw - Marketing przy Kawie
GM Records wybiera BEZobaw
  • 0
  • 1
21.08.2006

GM Records wybiera BEZobaw

GM Records wybrało Agencję BEZobaw do przygotowania, na potrzeby promocyjne firmy, prezentacji multimedialnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2006

Tajemniczy Gość odwiedza lokale

Diageo Polska, producent jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie (między innymi Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey’s), w ramach Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration rozpoczyna drugi etap badania Mystery Shopper, który ma na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej przez wytypowanych barmanów – uczestników Programu w trakcie trwania tegorocznej edycji Akademii JW MBA. Akcja prowadzona jest w wybranych restauracjach, klubach i pubach współpracujących z firmą Diageo Polska.

18 sierpnia 2006