Leworęczność.pl - kampania społeczna na rzecz leworęczności - Marketing przy Kawie
Leworęczność.pl - kampania społeczna na rzecz leworęczności
  • 0
  • 1
21.08.2006

Leworęczność.pl – kampania społeczna na rzecz leworęczności

W sierpniu 2006r. ruszyła strona internetowa kampanii społecznej na rzecz leworęczności – www.leworecznosc.pl. Akcję przygotowała agencja TBWAPR z okazji Międzynarodowego Dnia Leworęcznych, obchodzonego 13 sierpnia 2006r. Mikrowitryna jest inicjatywą społeczną firmy Corex Sp. z o.o., TBWAPR i Tequila Digital.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2006

Tajemniczy Gość odwiedza lokale

Diageo Polska, producent jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie (między innymi Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey’s), w ramach Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration rozpoczyna drugi etap badania Mystery Shopper, który ma na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej przez wytypowanych barmanów – uczestników Programu w trakcie trwania tegorocznej edycji Akademii JW MBA. Akcja prowadzona jest w wybranych restauracjach, klubach i pubach współpracujących z firmą Diageo Polska.

18 sierpnia 2006