0 1 0 0 0 22.08.2006NICEDAY dla TORGGLER1 sierpnia ruszyła ogólnopolska bilbordowa kampania firmy TORGGLER. Kampania ma charakter wizerunkowy, w intrygujący sposób skłania do zapoznania się z ofertą producenta chemii budowlanej – firmy TORGGLER.
0 1 0 0 0 22.08.200620 LAT BRE Banku – Droga pełna inspiracjiBRE Bank obchodzi w tym roku 20-lecie działalności. Od 1986 roku przeszedł długą drogę, od ery politycznych przemian i transformacji polskiej gospodarki, poprzez zręby bankowości korporacyjnej w Polsce, aż do realiów funkcjonowania w nowej, wolnej i przedsiębiorczej Polsce, gdzie erę bankowości internetowej zapoczątkowały sukcesy mBanku i MultiBanku. BRE Bank stał się w tym czasie jednym z 5 największych banków w Polsce. Z okazji jubileuszu BRE Bank przygotował cykl wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych. W ten sposób pragnie podsumować minione 20 lat oraz podziękować Klientom i Pracownikom za udział w kreowaniu jego dokonań.
0 1 0 0 0 22.08.2006KFC dzieciomKFC wystawiło na licytację sześcioosobowy rower – oryginalny rekwizyt z najnowszej reklamy. Dochód ze sprzedaży zasili konto fundacji, która sponsoruje gorące posiłki dla dzieci.
0 1 0 0 0 22.08.2006Nie prześpij premiery nawołuje VichyNie prześpij premiery - pod takim hasłem ruszyła niestandardowa akcja teaserowa zapowiadająca wprowadzenie na rynek nowego kremu na noc.
0 1 0 0 0 22.08.2006S4 startuje na UkrainieFullserwisowa Agencja Reklamowa S4 otwiera swój pierwszy zagraniczny oddział. Od 1 sierpnia S4 Ukraine rozpoczęła współpracę z nowymi klientami na ukraińskim rynku.
0 4 0 0 0 22.08.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2006 roku.
0 1 0 0 0 22.08.2006Wojownicy dla ultramocowań„Zwykłe kołki odpadają!” to zwycięskie hasło, pod którym prowadzona będzie kampania sprzedażowa Infixu – produktu opartego na żywicy winyloestrowej firmy Koelner. O odpowiedni wizerunek materiałów promocyjnych produktu powalczą wrocławscy Wojownicy.
0 1 0 0 0 22.08.2006Kolejny medal dla wódki Luksusowa w konkursie jakości International Wine and Spirit CompetitionWódka Luksusowa 40% już po raz drugi w tym roku została doceniona przez międzynarodowe grono ekspertów za swoją wysoką jakość. W lipcu br. w najstarszym międzynarodowym konkursie jakości alkoholi International Wine and Spirit Competition odbywającym się w Londynie wódka Luksusowa zdobyła srebrny medal. To kolejne, po złocie zdobytym w konkursie Monde Selection w Brukseli, wyróżnienie dla tej marki.
0 1 0 0 0 21.08.2006Proszę Państwa, oto MiśRusza internetowa strona misia Iltusia www.iltus.pl. Tę unikalną przytulankę – śpiwór produkuje firma Il-tex z Zawiercia, jeden z największych w Polsce producentów pościeli wełnianej, antyalergicznej i dekoracyjnej.
0 1 0 0 0 21.08.2006Nowe karty debetowe PKO Ekspres ze znakiem akceptacji VisaPKO Bank Polski pierwszym bankiem w Polsce zmieniającym na masową skalę znak akceptacji Visa Electron na logo Visa na kartach debetowych; równolegle – zmiana szaty graficznej karty PKO Ekspres. Celem banku jest częstsze używanie kart PKO Ekspres do płatności zamiast wypłat gotówki.