Nie prześpij premiery nawołuje Vichy - Marketing przy Kawie
Nie prześpij premiery nawołuje Vichy
  • 0
  • 1
22.08.2006

Nie prześpij premiery nawołuje Vichy

Nie prześpij premiery – pod takim hasłem ruszyła niestandardowa akcja teaserowa zapowiadająca wprowadzenie na rynek nowego kremu na noc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.08.2006

Kolejny medal dla wódki Luksusowa w konkursie jakości International Wine and Spirit Competition

Wódka Luksusowa 40% już po raz drugi w tym roku została doceniona przez międzynarodowe grono ekspertów za swoją wysoką jakość. W lipcu br. w najstarszym międzynarodowym konkursie jakości alkoholi International Wine and Spirit Competition odbywającym się w Londynie wódka Luksusowa zdobyła srebrny medal. To kolejne, po złocie zdobytym w konkursie Monde Selection w Brukseli, wyróżnienie dla tej marki.