0 1 0 0 1 23.08.2006„Zróbmy dobry klimat” także w telewizji i kinachOd połowy sierpnia w wybranych stacjach telewizyjnych oraz kinach możemy oglądać film reklamowy kampanii WWF Polska „Zróbmy dobry klimat”. Reklama telewizyjna i kinowa to kolejne z działań kampanii, której przygotowaniem i realizacją zajęła się agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw.
0 1 0 0 0 23.08.2006„Ranking Zabawek 2006 – Duracell pyta dzieci”W tym roku także dzieci w Polce dołączyły do ogólnoeuropejskiego programu „Ranking Zabawek 2006”. Pomysłodawcą i organizatorem programu, którego celem jest pomoc rodzicom w wyborze świątecznego prezentu, jest marka Duracell, ekspert w dziedzinie baterii.
0 1 0 0 0 23.08.2006Osobie.pl – nowy serwis społecznościowy w SieciW czerwcu 2006 wystartował w Sieci nowy serwis społecznościowy o nazwie Osobie.pl. Gromadzi on użytkowników, pozwala na nawiązywanie nowych znajomości i kontakty z innymi internautami oraz wymianę informacji na wszelkie tematy. Nowa witryna należy do PRV.PL Sp. z o.o. – właściciela PRV.pl – największego i najstarszego polskiego serwisu oferującego aliasy i hosting stron WWW.
0 1 0 0 0 23.08.2006Zdążyć przed Gwiazdką – Xmass Box Acxiom PolskaDla zapobiegliwych, których produkty powinny znaleźć się w koszyku Świątecznych zakupów, już teraz Firma uruchamia projekt Świąteczny – Xmass Box.
0 1 0 0 0 23.08.2006STOEN wspiera reprezentację Polski na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Niepełnosprawnych IntelektualniePiłkarskie Mistrzostwa Świata Niepełnosprawnych Intelektualnie odbędą się w dniach: 26 sierpnia - 17 września 2006 roku w Niemczech. Głównym sponsorem mistrzostw jest Grupa RWE, a reprezentacji Polski – STOEN S.A. Mottem zawodów jest hasło: „Inność jest normalna” (Being different is normal).
0 1 0 0 0 22.08.2006Acxiom w centrach biznesowychPlakaty Acxiom Polska zawisły w biurowcach i ośrodkach biznesowych na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 22.08.2006Studenci lubią konkursyW posumowaniu statystyk w 50 konkursach organizowanych na łamach najpoczytniejszego czasopisma studenckiego „Eurostudent” w mijającym roku akademickim 2005/2006 wzięło udział 25 980 studentów.
0 1 0 0 0 22.08.2006Wielki format UNIVERSUM dla DomotekiOd początku sierpnia na fasadzie Hotelu Saskiego w Warszawie eksponowana jest reklama przygotowana przez UNIVERSUM Promotion Group – lidera rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce. Tym razem na megaboardzie prezentuje się nowoczesne Centrum Wyposażenia Wnętrz – Domoteka.
0 1 0 0 0 22.08.2006Gadu-Gadu wchodzi na GPWWłaściciele Gadu-Gadu zdecydowali o wprowadzeniu firmy na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. 21 sierpnia firma podpisała umowę z Domem Maklerskim IDMSA, który będzie pełnił rolę oferującego akcje. Obecnie spółka wraz z domem maklerskim prowadzi prace nad szczegółami oferty.
0 1 0 0 0 22.08.2006Mija półmetek działalności TOKarniW środę 23 sierpnia o godzinie 20.00 w audycji "Wieczór radia TOK FM" słuchacze Radia TOK FM już po raz trzeci będą mogli się wcielić w wieloosobowy Zarząd fikcyjnej firmy produkującej zabawki TOKarnia. Do tej pory mieli już okazję podejmować ważne decyzje dotyczące takich kwestii jak fuzja z inną firmą zabawkarską czy też wybór strategii w sprawach kadrowych TOKarni.