Wojownicy dla ultramocowań
  • 0
  • 1
22.08.2006

Wojownicy dla ultramocowań

„Zwykłe kołki odpadają!” to zwycięskie hasło, pod którym prowadzona będzie kampania sprzedażowa Infixu – produktu opartego na żywicy winyloestrowej firmy Koelner. O odpowiedni wizerunek materiałów promocyjnych produktu powalczą wrocławscy Wojownicy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.08.2006

Kolejny medal dla wódki Luksusowa w konkursie jakości International Wine and Spirit Competition

Wódka Luksusowa 40% już po raz drugi w tym roku została doceniona przez międzynarodowe grono ekspertów za swoją wysoką jakość. W lipcu br. w najstarszym międzynarodowym konkursie jakości alkoholi International Wine and Spirit Competition odbywającym się w Londynie wódka Luksusowa zdobyła srebrny medal. To kolejne, po złocie zdobytym w konkursie Monde Selection w Brukseli, wyróżnienie dla tej marki.

21 sierpnia 2006