NICEDAY dla TORGGLER
  • 0
  • 1
22.08.2006

NICEDAY dla TORGGLER

1 sierpnia ruszyła ogólnopolska bilbordowa kampania firmy TORGGLER. Kampania ma charakter wizerunkowy, w intrygujący sposób skłania do zapoznania się z ofertą producenta chemii budowlanej – firmy TORGGLER.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.08.2006

20 LAT BRE Banku - Droga pełna inspiracji

BRE Bank obchodzi w tym roku 20-lecie działalności. Od 1986 roku przeszedł długą drogę, od ery politycznych przemian i transformacji polskiej gospodarki, poprzez zręby bankowości korporacyjnej w Polsce, aż do realiów funkcjonowania w nowej, wolnej i przedsiębiorczej Polsce, gdzie erę bankowości internetowej zapoczątkowały sukcesy mBanku i MultiBanku. BRE Bank stał się w tym czasie jednym z 5 największych banków w Polsce. Z okazji jubileuszu BRE Bank przygotował cykl wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych. W ten sposób pragnie podsumować minione 20 lat oraz podziękować Klientom i Pracownikom za udział w kreowaniu jego dokonań.