0 1 0 0 0 9.10.2006Marka Żywiec wyróżniona w Superbrands w Wielkiej BrytaniiMarka Żywiec, jako pierwsza polska marka, została wyróżniona w prestiżowej, brytyjskiej edycji Superbrands. Żywiec otrzymał wyróżnienie w kategorii „Brands to watch” – marki godnej uwagi.
0 1 0 0 0 9.10.2006Grupa McCann przygotowała kolejną kampanię kart Maestro®Nowa promocja kart Maestro (MasterCard Europe) jest efektem wspólnej pracy firm działających w polskiej strukturze McCann Worldgroup. Kampania rozpoczęła się 29 września.
0 1 0 0 0 9.10.2006Ceneo.pl znów najlepszą polską porównywarkąCeneo.pl zajęło pierwsze miejsce w kategorii Internetowe porównywarki cen Rankingu Sklepów Internetowych 2006 przygotowanego przez niezależny tygodnik Wprost. Tym samym serwis powtórzył sukces z poprzedniego roku i umocnił pozycję lidera na rynku.
0 1 0 0 1 9.10.2006Eurostudent rozdaje prezentyW październiku studenci w całej Polsce na terenie swoich uczelni znajdą miłą niespodziankę od wydawnictwa Feniks Media Group – wydawcy „Eurostudenta”. Będzie nią „Europlaner Akademicki” na rok 2006/2007. To już trzecia edycja bezpłatnego kalendarza dla studentów, poprzednie edycje okazały się sukcesem, kalendarze cieszyły się dużym powodzeniem. Całoroczny kalendarz będzie można znaleźć na standach kolportażowych „Eurostudenta”.
0 1 0 0 0 9.10.2006Nowe Always Fresh już na rynkuW październiku 2006 Procter & Gamble Operations Polska wprowadza na rynek dwa nowe produkty: podpaski Always Ultra Fresh i Always Ultra Sensitive Fresh. Za kreację kampanii wspierającej sprzedaż odpowiedzialna jest agencja Max Arpp.
0 1 0 0 0 9.10.2006Digital One partnerem AdobeAgencja interaktywna Digital One została partnerem firmy Adobe, otrzymując tytuł Premium Adobe Solution Partner. Krok ten stanowi przedłużenie partnerstwa Macromedia Alliance, które po przyjęciu firmy Macromedia przez Adobe, przestało funkcjonować. Digital One od 2004 r. była parterem firmy Macromedia, oferującej specjalistyczne narzędzia platformy Flash.
0 1 0 0 0 9.10.2006Intensywna kampania dań słonych DelectyOd października do listopada br. potrwa najdłuższa w historii Delecty kampania reklamowa, wspierająca asortyment gotowych sosów z indykiem, z kategorii dań słonych. Kampania, obejmie telewizję, prasę konsumencką i handlową. Jej celem jest poinformowanie rynku o rozszerzeniu oferty o dwa nowe sosy oraz ugruntowanie wizerunku Delecty, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy nie tylko produktów słodkich, ale również słonych.
0 1 0 0 0 9.10.2006Ryanair przedłuża umowę z Ciszewski Public RelationsRyanair, największa tania linia lotnicza w Europie przedłużyła na kolejny rok umowę dotyczącą działań public relations z agencją Ciszewski Public Relations.
0 1 0 0 0 9.10.2006Nowa wersja serwisu Clubber.plW wakacje uruchomiona została nowa wersja serwisu Clubber.pl. Radykalnie zmienił się layout, zmodyfikowany został układ działów tematycznych, przybyło funkcjonalności. Nowością jest także Leksykon Klubowy, w którym publikowane będą informacje o gatunkach muzycznych i zjawiskach sceny klubowej.
0 1 0 0 0 9.10.2006Zwyczaje, które wyszły w praniuSposób, w jaki pierzemy, mało przypomina ten, w jaki robiły to nasze mamy. Nie dość, że pierzemy teraz częściej, to używamy coraz lepszych proszków i poświęcamy praniu o wiele mniej czasu. Nie potrafimy jednak w pełni wykorzystać szansy, jaką dają nam nowe technologie. A przecież, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości (sondaż przeprowadzono metodą standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych w dniach 10-17 sierpnia 2006 r. wśród 500 losowo wybranych osób na ulicach Warszawy), większość z nas chętnie dowiedziałaby się, jak prać oszczędniej - zużywając mniej energii i mniej szkodząc środowisku.