0 1 0 0 0 27.09.2006HotMag.pl serwisem ogólnopolskimInternetowa wersja rozrywkowo - lifestylowego magazynu hot° stała się serwisem ogólnopolskim. Strona www.hotmag.pl wzbogacona została o sekcje dotyczące wydarzeń w sześciu, dotąd nieobecnych w serwisie aglomeracjach. Witryna prezentuje wiadomości dotyczące Warszawy, Szczecina, Katowic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Trójmiasta i Wrocławia.
0 1 0 0 0 27.09.2006Radio wiecznie młode jak CherDziś Polskie Radio Wrocław jest zespołem młodych, ale doświadczonych dziennikarzy. 60 lat temu - w epoce bez płyt i magnetofonów - muzykę do programów na żywo grały zespoły zgromadzone w studiu.
0 1 0 0 0 27.09.2006DoBRE kuriery z Adv.plBRE Bank S.A. powierzył Agencji Interaktywnej Adv.pl realizację projektu biuletynu wewnętrznego „KURIER BRE Banku”. Agencja odpowiedzialna jest za egzekucję graficzną, redakcję części tekstów oraz stały monitoring skuteczności przeprowadzanych działań.
0 1 0 0 0 27.09.2006Wyrafinowana promocja marki Ariston„Zasmakuj wyrafinowanej kuchni” - pod takim hasłem ruszyła promocja sprzętu do zabudowy marki Ariston.
0 1 0 0 0 27.09.2006Otwarty Uniwersytet Ekonomiczny nową szansą edukacyjnąWraz z rozpoczęciem nowego roku akademickiego Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu uruchomiła Otwarty Uniwersytet Ekonomiczny, dostępny pod adresem internetowym www.WIEDZAinfo.pl.
0 1 0 0 1 27.09.2006Wielki sukces Tyskie Grand Tour 2006 z TEQUILAPolskaPo niemal dwumiesięcznej podróży TYSKIE GRAND TOUR po Polsce, zakończył się cykl letnich imprez piwnych marki TYSKIE. W imprezach, które odbyły się w 31 miastach, wzięło udział ponad 130 000 osób. Wielki Finał odbył się w Chorzowie na Polach Marsowych i przyciągnął ponad 60 tysięcy konsumentów. Za przygotowanie i realizację całego przedsięwzięcia odpowiedzialna była agencja marketing services TEQUILAPolska.
0 1 0 0 0 27.09.2006acSELLerate dla GE Money BankGE Money Bank realizuje dalszą ekspansję oferty sprzedawanej za pośrednictwem Mobilnych Agentów. Ułatwieniem w ich pracy jest ”GEMB-OI”, system w pełni automatyzujący procesy sprzedaży produktów GE Money Bank.
0 1 0 0 0 27.09.2006One-2-One podpisał umowę z TV 4 i podtrzymuje prognozy roczneOne-2-One S.A. - lider komunikacji mobilnej dla mediów oraz marketingu mobilnego podpisał umowę z TV4 i został współproducentem programu Teleszau, który będzie emitowany na antenie od 26 września do 17 grudnia. Spółka opublikowała wyniki za pierwsze półrocze.
0 1 0 0 0 27.09.2006FRoSTA rozpoczyna działania reklamowe w telewizjiZ początkiem października tego roku, FRoSTA – producent mrożonek - rozpocznie spotową oraz sponsoringową kampanię telewizyjną w takich stacjach jak: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, TVP3, Polsat.
0 1 0 0 1 27.09.2006AMS wdraża Program Rozwoju OutdooruWe wrześniu 2006 roku AMS rozpoczyna wdrażanie Programu Rozwoju Outdooru. Jest to nowe, szeroko zakrojone przedsięwzięcie, które w kilkuletniej perspektywie ma na celu podniesienie efektywności i użyteczności outdooru jako medium reklamowego, zwiększenie skuteczności dotarcia przekazu umieszczonego w outdoorze oraz unowocześnienie reklamy zewnętrznej, która stanie się estetycznym i naturalnym elementem współczesnego miasta. Zakłada też przyjazne wpisanie nośników reklamowych w przestrzeń miejską oraz otwartą współpracę z miastami na polu promocyjnym, tak, aby reklama zewnętrzna służyła mieszkańcom i turystom.