Espresso

27 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
27.09.2006

Wielki sukces Tyskie Grand Tour 2006 z TEQUILAPolska

Po niemal dwumiesięcznej podróży TYSKIE GRAND TOUR po Polsce, zakończył się cykl letnich imprez piwnych marki TYSKIE. W imprezach, które odbyły się w 31 miastach, wzięło udział ponad 130 000 osób. Wielki Finał odbył się w Chorzowie na Polach Marsowych i przyciągnął ponad 60 tysięcy konsumentów. Za przygotowanie i realizację całego przedsięwzięcia odpowiedzialna była agencja marketing services TEQUILAPolska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
27.09.2006

AMS wdraża Program Rozwoju Outdooru

We wrześniu 2006 roku AMS rozpoczyna wdrażanie Programu Rozwoju Outdooru. Jest to nowe, szeroko zakrojone przedsięwzięcie, które w kilkuletniej perspektywie ma na celu podniesienie efektywności i użyteczności outdooru jako medium reklamowego, zwiększenie skuteczności dotarcia przekazu umieszczonego w outdoorze oraz unowocześnienie reklamy zewnętrznej, która stanie się estetycznym i naturalnym elementem współczesnego miasta. Zakłada też przyjazne wpisanie nośników reklamowych w przestrzeń miejską oraz otwartą współpracę z miastami na polu promocyjnym, tak, aby reklama zewnętrzna służyła mieszkańcom i turystom.

Poprzednie Następne