Ceneo.pl znów najlepszą polską porównywarką
  • 0
  • 1
9.10.2006

Ceneo.pl znów najlepszą polską porównywarką

Ceneo.pl zajęło pierwsze miejsce w kategorii Internetowe porównywarki cen Rankingu Sklepów Internetowych 2006 przygotowanego przez niezależny tygodnik Wprost. Tym samym serwis powtórzył sukces z poprzedniego roku i umocnił pozycję lidera na rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2006

Eurostudent rozdaje prezenty

W październiku studenci w całej Polsce na terenie swoich uczelni znajdą miłą niespodziankę od wydawnictwa Feniks Media Group – wydawcy „Eurostudenta”. Będzie nią „Europlaner Akademicki” na rok 2006/2007. To już trzecia edycja bezpłatnego kalendarza dla studentów, poprzednie edycje okazały się sukcesem, kalendarze cieszyły się dużym powodzeniem. Całoroczny kalendarz będzie można znaleźć na standach kolportażowych „Eurostudenta”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2006

Intensywna kampania dań słonych Delecty

Od października do listopada br. potrwa najdłuższa w historii Delecty kampania reklamowa, wspierająca asortyment gotowych sosów z indykiem, z kategorii dań słonych. Kampania, obejmie telewizję, prasę konsumencką i handlową. Jej celem jest poinformowanie rynku o rozszerzeniu oferty o dwa nowe sosy oraz ugruntowanie wizerunku Delecty, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy nie tylko produktów słodkich, ale również słonych.