Ryanair przedłuża umowę z Ciszewski Public Relations
  • 0
  • 1
9.10.2006

Ryanair przedłuża umowę z Ciszewski Public Relations

Ryanair, największa tania linia lotnicza w Europie przedłużyła na kolejny rok umowę dotyczącą działań public relations z agencją Ciszewski Public Relations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2006

Zwyczaje, które wyszły w praniu

Sposób, w jaki pierzemy, mało przypomina ten, w jaki robiły to nasze mamy. Nie dość, że pierzemy teraz częściej, to używamy coraz lepszych proszków i poświęcamy praniu o wiele mniej czasu. Nie potrafimy jednak w pełni wykorzystać szansy, jaką dają nam nowe technologie. A przecież, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości (sondaż przeprowadzono metodą standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych w dniach 10-17 sierpnia 2006 r. wśród 500 losowo wybranych osób na ulicach Warszawy), większość z nas chętnie dowiedziałaby się, jak prać oszczędniej - zużywając mniej energii i mniej szkodząc środowisku.