Intensywna kampania dań słonych Delecty - Marketing przy Kawie
Intensywna kampania dań słonych Delecty
  • 0
  • 1
9.10.2006

Intensywna kampania dań słonych Delecty

Od października do listopada br. potrwa najdłuższa w historii Delecty kampania reklamowa, wspierająca asortyment gotowych sosów z indykiem, z kategorii dań słonych. Kampania, obejmie telewizję, prasę konsumencką i handlową. Jej celem jest poinformowanie rynku o rozszerzeniu oferty o dwa nowe sosy oraz ugruntowanie wizerunku Delecty, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy nie tylko produktów słodkich, ale również słonych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2006

Zwyczaje, które wyszły w praniu

Sposób, w jaki pierzemy, mało przypomina ten, w jaki robiły to nasze mamy. Nie dość, że pierzemy teraz częściej, to używamy coraz lepszych proszków i poświęcamy praniu o wiele mniej czasu. Nie potrafimy jednak w pełni wykorzystać szansy, jaką dają nam nowe technologie. A przecież, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości (sondaż przeprowadzono metodą standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych w dniach 10-17 sierpnia 2006 r. wśród 500 losowo wybranych osób na ulicach Warszawy), większość z nas chętnie dowiedziałaby się, jak prać oszczędniej - zużywając mniej energii i mniej szkodząc środowisku.