Espresso

28 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2006

Mmd rozpoczyna międzynarodową kampanię PR dla Rohm and Haas w Polsce, Turcji i Rosji

Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations, międzynarodowa sieciowa firma konsultingowa specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Południowo-Wschodniej, Rosji oraz Wspólnoty Niepodległych Państw, została wybrana przez Rohm and Haas, światowego lidera w produkcji chemikaliów specjalistycznych, do realizacji międzynarodowego programu w zakresie korporacyjnego PR oraz B2B w Polsce, Turcji i Rosji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2006

Spółka 4fun.tv S.A. wchodzi w produkcję treści dla rynku mobilnego

Spółka 4fun.tv dokonała właśnie przejęcia spółki Cat Mood. Dzięki tej akwizycji, 4fun.tv zamierza znacząco wzmocnić swój udział na rynku dostawców treści video i serwisów interaktywnych do sieci komórkowych. Jest to pierwsza z dwóch planowanych akwizycji, które mają nastąpić jeszcze przed debiutem giełdowym, planowanym na przełomie I i II kwartału 2007 r. Spółka chce pozyskać z rynku ok. 20 mln zł., które przeznaczy na rozwój interaktywnej platformy multimedialnej w formatach przystosowanych do nowych mediów IPTV i telefonii komórkowej 3G.

Poprzednie Następne