0 1 0 2.03.2007Zaangażuj użytkownika w promocję3kliknięcia, Zaangażuj użytkownika w promocję, "Think-a-Head", nr 15, marzec 2007Artykuł doskonale wpisuje się w najświeższy trend "oddawania marketingowej władzy" w ręce konsumenta. Co więcej - daje wskazówki, jak nadzorować tę pozorną niezależność klientów.
0 1 0 2.03.2007Dylemat „młody szef – starszy pracownik”T. Weiss, The 'Young Boss, Older Employee' Dilemma, "Forbes", 27.02.2007Czy coraz bardziej powszechne zjawisko odmładzania kadry kierowniczej ma wpływ na efektywność wykonywanej przez podwładnych pracy? Autorka pokazuje różnice w stylu pracy i szacunku do wykonywanego zajęcia pomiędzy młodszymi i starszymi osobami.
0 1 0 2.03.2007Bob Stone nie żyjeM. A. Khan, Bob Stone, direct marketing legend, dies, "DMNews", 1.03.2007Wspomnienie o Bobie Stone'ie, legendzie marketingu bezpośredniego.
0 1 0 2.03.2007Rezygnacja z subskrypcji?K. J. Bannan, Manage your unsubscribes: How to smooth the process, "BtoB", 1.03.2007"Proces rezygnacji z subskrypcji powinien być dziecinnie łatwy. Odbiorca prosi o usunięcie z listy, więc się go usuwa: koniec, kropka." Czy aby na pewno?
0 1 0 2.03.2007Czas marketingu bezpośredniegoK. Domańska, Czas marketingu bezpośredniego, "Marketing w praktyce", marzec 2007Przeglądowy artykuł dowodzący pożytków płynących ze stosowania marketingu bezpośredniego oraz przedstawiający równie optymistyczne prognozy.
0 1 0 2.03.2007„Wieloklejki” – nowa promocja marki DanonkiOd marca w każdym opakowaniu serka Danonki znajdą się wodne „wieloklejki” z morskim zwierzętami, które pojawiają się pod wpływem wody.
0 1 0 2.03.2007II etap „Olimpiady Zdrowia”28 lutego br. o godzinie 13.00 w dwudziestu ośmiu szkołach na terenie całej Polski odbył się II etap Olimpiady Zdrowia - konkursu sprawdzającego wiedzę młodzieży gimnazjalnej z zakresu zdrowego odżywiania.
0 1 0 2.03.2007MagnifiCo pracuje dla GetHouse.plAgencja magnifiCo wygrała przetarg na obsługę dewelopera, firmy getHouse.pl. Od 1 marca agencja odpowiedzialna jest za kreowanie wizerunku firmy GetHouse.pl. Współpracę rozpoczęliśmy od przygotowania rozbudowanej strategii. Mamy zamiar zrealizować zawarte w niej cele do końca 2007 roku wykorzystując przede wszystkim narzędzia z zakresu media relations – mówi Michał Kreczmański, project manager w magnifiCo PR.
0 1 0 2.03.2007Flash PR dla International American School of WarsawFlash PR Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z International American School of Warsaw. Obejmuje ona kompleksową obsługę w zakresie public relations oraz doradztwo marketingowe.
0 1 0 2.03.2007Closer i TouchPoints na Konferencji Badaczy Outdooru1 marca w Warszawie odbyła się II Międzynarodowa Konferencja Badaczy Outdooru „Jak działa Outdoor?”, zorganizowana przez Ströer Out-of-Home Media w ramach projektu Outdoor Innovation Program. Uczestnicy poznali wyniki brytyjskich badań Closer i Touchpoints, a także zapoznali się z opiniami ekspertów na temat polskiego rynku reklamy zewnętrznej.