Nowa kampania proszku Ariel
  • 0
  • 1
28.11.2006

Nowa kampania proszku Ariel

Ariel rozpoczął największą i najbardziej wszechstronną kampanię w historii proszków do prania w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2006

Spółka 4fun.tv S.A. wchodzi w produkcję treści dla rynku mobilnego

Spółka 4fun.tv dokonała właśnie przejęcia spółki Cat Mood. Dzięki tej akwizycji, 4fun.tv zamierza znacząco wzmocnić swój udział na rynku dostawców treści video i serwisów interaktywnych do sieci komórkowych. Jest to pierwsza z dwóch planowanych akwizycji, które mają nastąpić jeszcze przed debiutem giełdowym, planowanym na przełomie I i II kwartału 2007 r. Spółka chce pozyskać z rynku ok. 20 mln zł., które przeznaczy na rozwój interaktywnej platformy multimedialnej w formatach przystosowanych do nowych mediów IPTV i telefonii komórkowej 3G.