0 1 28.11.2006Nowa kampania proszku Arielkampanie reklamowe TweetAriel rozpoczął największą i najbardziej wszechstronną kampanię w historii proszków do prania w Polsce.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.11.2006Madson & Grey nowym graczem na rynku outdoorObsługująca wielkoformatowe kampanie reklamy zewnętrznej firma Madson & Grey, należąca obok firm: Mahogany-Grey PR, Remorex oraz Mahogany-Grey Industry do polsko-niemieckiej grupy MG-AG [Allgemeine Geshaftsbedingungen], rozpoczęła jesienią br. działalność na polskim rynku.
0 1 0 0 0 28.11.2006ORLEN – jedna z najcenniejszych marek w PolscePKN ORLEN zajął drugie miejsce w ”Rankingu najcenniejszych polskich marek” organizowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Wartość marki ORLEN została wyceniona na 2,4 mld zł i wzrosła w stosunku do ubiegłego roku o ponad 22%.
0 1 0 0 0 28.11.2006Advertiva wyodrębnia nową strukturę zajmującą się obsługą programów lojalnościowychAgencja Reklamowa Advertiva wyodrębniła strukturę zajmującą się kompleksową obsługą programów lojalnościowych i motywacyjnych. W tym celu stworzona została marka “Advertiva Loyalty Solutions” oraz uruchomiona została strona internetowa poświęcona tematyce programów.
0 1 0 0 0 28.11.2006Spółka 4fun.tv S.A. wchodzi w produkcję treści dla rynku mobilnegoSpółka 4fun.tv dokonała właśnie przejęcia spółki Cat Mood. Dzięki tej akwizycji, 4fun.tv zamierza znacząco wzmocnić swój udział na rynku dostawców treści video i serwisów interaktywnych do sieci komórkowych. Jest to pierwsza z dwóch planowanych akwizycji, które mają nastąpić jeszcze przed debiutem giełdowym, planowanym na przełomie I i II kwartału 2007 r. Spółka chce pozyskać z rynku ok. 20 mln zł., które przeznaczy na rozwój interaktywnej platformy multimedialnej w formatach przystosowanych do nowych mediów IPTV i telefonii komórkowej 3G.