"Ekspresowy Boarding" w easyJet - Marketing przy Kawie
"Ekspresowy Boarding" w easyJet
  • 0
  • 1
28.11.2006

„Ekspresowy Boarding” w easyJet

easyJet, wiodąca europejska tania linia lotnicza, ogłosiła dziś wprowadzenie nowej, dodatkowej usługi – „Ekspresowy Boarding”. Jest ona adresowana do osób, które chciałyby znaleźć się w grupie 20 pasażerów w pierwszej kolejności wpuszczonych na pokład.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
28.11.2006

Zapowiada się rekordowy rok w przychodach Call Center Poland

Jak wynika z badań Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i TNS OBOP, 71% firm korzysta z marketingu bezpośredniego. Tendencję tę potwierdza także Call Center Poland, lider rynku usług call center, która zanotowała rekordową liczbę klientów i prowadzonych projektów. Najwięcej klientów korzysta z usług obsługi procesów telesprzedaży i infolinii, jednak ostatnio szczególnym zainteresowaniem cieszyły się sondaże CATI prowadzone przez dział Researcher na zlecenie firm badawczych przed ostatnimi wyborami samorządowymi.