Advertiva wyodrębnia nową strukturę zajmującą się obsługą programów lojalnościowych
  • 0
  • 1
28.11.2006

Advertiva wyodrębnia nową strukturę zajmującą się obsługą programów lojalnościowych

Agencja Reklamowa Advertiva wyodrębniła strukturę zajmującą się kompleksową obsługą programów lojalnościowych i motywacyjnych. W tym celu stworzona została marka “Advertiva Loyalty Solutions” oraz uruchomiona została strona internetowa poświęcona tematyce programów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2006

Spółka 4fun.tv S.A. wchodzi w produkcję treści dla rynku mobilnego

Spółka 4fun.tv dokonała właśnie przejęcia spółki Cat Mood. Dzięki tej akwizycji, 4fun.tv zamierza znacząco wzmocnić swój udział na rynku dostawców treści video i serwisów interaktywnych do sieci komórkowych. Jest to pierwsza z dwóch planowanych akwizycji, które mają nastąpić jeszcze przed debiutem giełdowym, planowanym na przełomie I i II kwartału 2007 r. Spółka chce pozyskać z rynku ok. 20 mln zł., które przeznaczy na rozwój interaktywnej platformy multimedialnej w formatach przystosowanych do nowych mediów IPTV i telefonii komórkowej 3G.