Madson & Grey nowym graczem na rynku outdoor
  • 0
  • 1
28.11.2006

Madson & Grey nowym graczem na rynku outdoor

Obsługująca wielkoformatowe kampanie reklamy zewnętrznej firma Madson & Grey, należąca obok firm: Mahogany-Grey PR, Remorex oraz Mahogany-Grey Industry do polsko-niemieckiej grupy MG-AG [Allgemeine Geshaftsbedingungen], rozpoczęła jesienią br. działalność na polskim rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2006

Spółka 4fun.tv S.A. wchodzi w produkcję treści dla rynku mobilnego

Spółka 4fun.tv dokonała właśnie przejęcia spółki Cat Mood. Dzięki tej akwizycji, 4fun.tv zamierza znacząco wzmocnić swój udział na rynku dostawców treści video i serwisów interaktywnych do sieci komórkowych. Jest to pierwsza z dwóch planowanych akwizycji, które mają nastąpić jeszcze przed debiutem giełdowym, planowanym na przełomie I i II kwartału 2007 r. Spółka chce pozyskać z rynku ok. 20 mln zł., które przeznaczy na rozwój interaktywnej platformy multimedialnej w formatach przystosowanych do nowych mediów IPTV i telefonii komórkowej 3G.