0 1 0 0 0 29.03.2007Prawdopodobnie najlepsza butelka na swiecie w nowym spocie CarlsbergaRusza najnowsza kampania reklamowa marki Carlsberg komunikująca wprowadzenie nowej, unikalnej w swym charakterze, butelki piwa Carlsberg. Kampania stanowi jeden z elementów wsparcia rewolucyjnych zmian wizualizacji marki, wprowadzonych na początku marca 2007.
0 1 0 0 0 29.03.2007Strong – podwodne inspiracjePod koniec marca rusza nowa kampania telewizyjna piwa marki Strong - „Płetwonurkowie”. Reklama kontynuuje zapoczątkowane w ubiegłym roku repozycjonowanie marki oraz przekazuje charakterystyczne dla Stronga emocje takie jak: pasja, radość życia i spełnienie wynikające z realizacji wyzwań.
0 1 0 0 0 29.03.2007bruno banani w towarzystwie Justyny SteczkowskiejMarka zapachu bruno banani firmy Procter and Gamble Prestige Products Polska rozpoczęła współpracę z Justyną Steczkowską przy kampanii wprowadzającej na rynek nowy zapach PURE WOMAN. Produkt będzie towarzyszył artystce przy realizacji najnowszej płyty zatytułowanej. „Daj mi chwilę” oraz podczas promującej krążek trasy koncertowej.
0 1 0 0 0 29.03.2007Data Solutions dla NIVEAFirma NIVEA Polska SA rozpoczęła realizację nowego programu „NIVEA Eksperci Piękna” skierowanego do punktów sprzedaży detalicznej. Celem programu jest wzrost sprzedaży kosmetyków NIVEA oraz zapewnienie optymalnej ekspozycji każdej kategorii produktów NIVEA. Za obsługę programu odpowiada agencja DATA SOLUTIONS.
0 1 0 0 0 29.03.2007GETIN Bank wybiera E.P. Creative ServicesAgencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services przygotuje kampanię reklamową dla GETIN Banku. Agencja E.P. Creative Services została wyłoniona w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 28.03.2007Co robić z odpadami elektronicznymi? Rusza program edukacyjny na ten temat„Każdy uczeń wie, co robić z ZSEE” to tytuł fabularnego filmu edukacyjnego dla uczniów szkół podstawowych, będący częścią ogólnopolskiego programu edukacji ekologicznej. Pomysłodawcą akcji jest Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego – ElektroEko, a jego patronami są: Ministerstwo Środowiska oraz Politechnika Warszawska.
0 1 0 0 0 28.03.2007Czytelnicy dzienników – lojalni czy zmienni?Żaden z ogólnopolskich dzienników nie może się pochwalić znaczącym udziałem stabilnych czytelników. Na tym tle znacznie korzystniej przedstawia się sytuacja się tytułów regionalnych. To wnioski z badania czytelników prasy przeprowadzonego przez TNS OBOP.
0 1 0 0 0 28.03.2007Bombowy RoyPo raz kolejny ubrania marki ROY zostały ukoronowane prestiżowym Złotym Medalem, na zakończonych kilka dni temu, Międzynarodowych Targach Mody w Poznaniu. Równocześnie przedstawiciele świata mediów i marketingu przyznali firmie tytuł Bombowej Firmy Targów za nowoczesną kampanię reklamowo – promocyjną kolekcji sygnowanej przez kubańskiego muzyka Jose Torres’a.
0 1 0 0 0 28.03.2007Czeski AdSense przyniósł rekordowy wzrost odwiedzającychStworzony w marcu 2003 roku system AdSense umożliwia wyświetlanie reklam zgodnie z kontekstem. Zasady są stosunkowo proste: należy się zapisać do programu, poznać i wdrożyć się w zasady działania systemu, po czym można zabrać się do pracy – czyli tworzenia reklam i publikowania ich w nowym systemie. Polska wersja systemu AdSense pojawiła się w internecie w październiku 2004 roku. Nasi południowi sąsiedzi obserwują właśnie zmiany, jakie nastąpiły po uruchumieniu nowej wersji językowej oraz jej wpływu na rynek reklamowy. Mowa o Czechach, gdzie trzy miesiące temu ruszyła czeska wersja AdSense.
0 1 0 0 0 28.03.2007Mozilla oraz eBay nawiązują współpracęKorzystanie z aukcji internetowych we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii będzie łatwiejsze dla użytkowników Firefoksa.