0 1 0 30.07.2007Sieć SuperNet 6×3 najbardziej dynamiczna w segmencie 18 m2Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, zwiększyła sieć nośników SuperNet 6x3 o 500 nowych powierzchni reklamowych i obecnie oferuje ich 1 400 w 15 największych aglomeracjach. Od pierwszego października oferta SuperNet 6x3 powiększy się o kolejne nowe lokalizacje do poziomu 1 650 powierzchni reklamowych.
0 1 0 30.07.2007Sklepy zarabiają dzięki porównywarkom cenPorównywarka cen Nokaut.pl wprowadza dla wszystkich współpracujących z nią sklepów nową funkcjonalność, która pozwoli każdemu klientowi serwisu zmierzyć skuteczność wydatków na promocję swojego sklepu.
0 1 0 30.07.2007Sony Ericsson nad morzemAirboardy i MobiJety z reklamą telefonu komórkowego Sony Ericsson W200i można oglądać od 13 lipca w nadmorskich miejscowościach całego wybrzeża. Kampanię trwającą do 26 sierpnia realizuje Jet Line na zlecenie domu mediowego Mediaedge:cia.
0 1 0 30.07.2007Partnerska Rodzina na outdoorzeA mój facet umie zmieść wszystko z powierzchni ziemi, A mój tata ciągle zasuwa i Świetnie wiążę koniec z końcem – to trzy hasła, które od początku sierpnia pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Partnerem ogólnopolskiej kampanii społecznej jest Clear Channel Poland.
0 1 0 30.07.2007iPhone po polskuSzum medialny, który w Stanach Zjednoczonych wytworzył się wokół iPhone’a, dotarł również do Polski. Jak wynika z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR), o nowym gadżecie firmy Apple słyszało niemal 60 proc. młodych Polaków.
0 1 0 30.07.20073M dla Banku Ochrony ŚrodowiskaJeden z największych banków na rynku polskim – Bank Ochrony Środowiska S.A. przeprowadził kampanię reklamową nowego produktu – ubezpieczenia lokacyjno-inwestycyjnego sprzedawanego pod nazwą „Plan Inwestycyjny Najlepszy z Najlepszych”. 3M Poland wspiera jeden z elementów promocyjnych tej kampanii.
0 1 0 30.07.2007PRowskie spotkania „Po Robocie”W środę 1 sierpnia warszawscy PRowcy spotkają się w klubie Level na inauguracyjnej imprezie projektu "Po Robocie" – nowego pomysłu fundacji internetPR.pl.
0 1 0 30.07.2007Słodkie Upominki dla Candy BarFirma Słodkie Upominki zaprojektowała i wyprodukowała lizaki dla Candy Bar, jednego z najbardziej znanych klubów dla lesbijek usytuowanych w londyńskim Soho.
0 1 0 30.07.2007IMR advertising by PR dla ICB PharmaZapowiada się pracowity czas dla warszawskiej agencji IMR advertising by PR, której klientem została ICB Pharma z Jaworzna. Umowa podpisana na rok ma na celu odświeżenie wizerunku preparatu Allergoff. Inauguracja współpracy nastąpi podczas konferencji prasowej we wrześniu. Szczególny nacisk będzie kładziony na popularyzację inteligentnej walki z roztoczami kurzu domowego.
0 1 0 30.07.2007Rozstrzygnięcie konkursu „Złote Stoisko”Kieleckie targi Sacro Expo, to trzydniowe zmagania wystawców z potrzebami polskich parafii. Wprawdzie targowe stoiska zostały zdemontowane ostatniego dnia targów, ale niektórzy z wystawców postanowili przedłużyć ich żywot o kolejne 3 tygodnie, biorąc udział w konkursie o tytuł "Złotego Stoiska" portalu Stoisko.pl.