0 1 0 0 0 29.03.2007Złote numery mBank mobileOd 29 marca br. trwa wielka wyprzedaż złotych numerów mBank mobile. Osoby, które podczas trwania promocji kupią zestaw startowy ze złotym numerem mBank mobile zapłacą za niego tylko 35 zł.
0 1 0 0 0 29.03.2007Bank BPH najlepszy na polskim rynku walutowymWedług rankingu opublikowanego niedawno przez międzynarodowy magazyn Global Finance, Bank BPH znalazł się w prestiżowym gronie liderów rynku walutowego działających w 79 krajach i regionach na całym świecie.
0 1 0 0 0 29.03.2007Bezpieczne dzieci z Grupą Goodyear i S4Agencja Reklamowa S4 przygotowała kreację do kampanii Dziecko w Aucie, która jest tegoroczną odsłoną cyklicznej akcji Bezpieczne Prowadzenie, organizowanej przez Goodyer Dunlop Tires Polska.
0 1 0 0 0 29.03.2007Wanilia pracuje dla banku DOMAgencja Reklamowa Wanilia wygrała przetarg na kampanię reklamową banku DOM (hipoteczna marka Getin Banku).Koncepcja Wanilii przeszła dwa etapy weryfikacji: wewnętrzny banku i jakościowe badania fokusowe, przeprowadzone w wybranych ośrodkach miejskich.
0 1 0 0 0 29.03.2007Targi Kielce jednym z założycieli klastra usługowego „Grono Targowe”Pierwszy w Polsce klaster targowo-kongresowo-usługowy jest tworzony w województwie świętokrzyskim przy udziale Targów Kielce. Inicjatywa ma przynieść między innymi wzrost liczby nowych przedsiębiorstw i miejsc pracy, zwiększenie dostępności usług okołobiznesowych i dochodów ludności.
0 1 0 0 1 29.03.2007Motoricus Rally Championship od agencji easy.webAgencja easy.web zakończyła pracę nad grą flash Motoricus Rally Championship dla klienta Motoricus.pl. Gra powstała jako narzędzie advergames, aby skutecznie wspierać działania promocyjne i reklamowe serwisów należących do grupy Motoricus.
0 1 0 0 0 29.03.2007Just, Żywiec, Nowy York, SydneyJust zrealizował najnowszą kampanię dla marki Żywiec. Jej motywem przewodnim jest podkreślenie pochodzenia piwa marki Żywiec, które od zawsze i niezmiennie produkowane jest tylko i wyłącznie w Żywcu.
0 1 0 0 0 29.03.2007Concept Publishing Polska dla Abbott Laboratories PolandLider sektora customer publishing, firma Concept Publishing Polska, ponownie wygrała przetarg na wydawanie magazynu dla diabetyków „Sens”. To już kolejna edycja tego tytułu, którą CPP będzie przygotowywać dla Abbott Laboratories Poland.
0 1 0 0 0 29.03.2007Target & Shane dla PKN OrlenWarszawska firma szkoleniowa Target & Shane, specjalizująca się w nauczaniu języka angielskiego dla firm podpisała umowę z polskim koncernem naftowym Orlen.
0 1 0 0 0 29.03.2007IMIGe Poland ponownie dla RadiostacjiPo raz kolejny młodzieżowa ponadregionalna stacja radiowa powierzyła przeprowadzenie kampanii reklamowej IMIGe Poland.