Czytelnicy dzienników – lojalni czy zmienni?
  • 0
  • 1
28.03.2007

Czytelnicy dzienników – lojalni czy zmienni?

Żaden z ogólnopolskich dzienników nie może się pochwalić znaczącym udziałem stabilnych czytelników. Na tym tle znacznie korzystniej przedstawia się sytuacja się tytułów regionalnych. To wnioski z badania czytelników prasy przeprowadzonego przez TNS OBOP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50709 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.03.2007

Czeski AdSense przyniósł rekordowy wzrost odwiedzających

Stworzony w marcu 2003 roku system AdSense umożliwia wyświetlanie reklam zgodnie z kontekstem. Zasady są stosunkowo proste: należy się zapisać do programu, poznać i wdrożyć się w zasady działania systemu, po czym można zabrać się do pracy – czyli tworzenia reklam i publikowania ich w nowym systemie. Polska wersja systemu AdSense pojawiła się w internecie w październiku 2004 roku. Nasi południowi sąsiedzi obserwują właśnie zmiany, jakie nastąpiły po uruchumieniu nowej wersji językowej oraz jej wpływu  na rynek reklamowy. Mowa o Czechach, gdzie trzy miesiące temu ruszyła czeska wersja AdSense.