Bombowy Roy
  • 0
  • 1
28.03.2007

Bombowy Roy

Po raz kolejny ubrania marki ROY zostały ukoronowane prestiżowym Złotym Medalem, na zakończonych kilka dni temu, Międzynarodowych Targach Mody w Poznaniu. Równocześnie przedstawiciele świata mediów i marketingu przyznali firmie tytuł Bombowej Firmy Targów za nowoczesną kampanię reklamowo – promocyjną kolekcji sygnowanej przez kubańskiego muzyka Jose Torres’a.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.03.2007

Czeski AdSense przyniósł rekordowy wzrost odwiedzających

Stworzony w marcu 2003 roku system AdSense umożliwia wyświetlanie reklam zgodnie z kontekstem. Zasady są stosunkowo proste: należy się zapisać do programu, poznać i wdrożyć się w zasady działania systemu, po czym można zabrać się do pracy – czyli tworzenia reklam i publikowania ich w nowym systemie. Polska wersja systemu AdSense pojawiła się w internecie w październiku 2004 roku. Nasi południowi sąsiedzi obserwują właśnie zmiany, jakie nastąpiły po uruchumieniu nowej wersji językowej oraz jej wpływu  na rynek reklamowy. Mowa o Czechach, gdzie trzy miesiące temu ruszyła czeska wersja AdSense.