0 1 0 17.07.2007Kampania reklamowa Kont SamooszczędzającychRozpoczęła się nowa kampania reklamowa Konta Samooszczędzającego Polbanku, której głównym celem jest konsekwentne budowanie wizerunku banku jako instytucji, w której warto trzymać swoje oszczędności.
0 1 0 17.07.2007Spada optymizm Polaków – wynika z internetowego badania NielsenaPolska jest jednym z krajów, który na przestrzeni ostatniego półrocza zanotował bardzo silny spadek optymizmu konsumentów, z poziomu 113 do 99. Gorzej niż pół roku temu oceniamy takie aspekty naszego życia jak perspektywa pracy, stan osobistych finansów, czy swoboda wydatków.
0 1 0 16.07.2007Google uruchamia Polskie Forum Pomocy AdWordsZ myślą o polskich reklamodawcach, firma Google uruchomiła Polskie Forum Pomocy AdWords. Ma ono być miejscem wymiany poglądów i wzajemnej pomocy użytkowników programu reklamowego Google AdWords.
0 1 0 16.07.2007Asseco Business Solutions wsparta systemem Contactis Contact CenterWind Telecom S.A. zakończył wdrożenie systemu Contactis Contact Center zintegrowanego z MS CRM oraz systemu IVR w Pionie Biznesowym WA-PRO firmy Asseco Business Solutions – jednego z liderów oprogramowania dla firm sektora MSP.
0 1 0 16.07.2007Artegence za promocją polskiej wódkiStowarzyszenie Polska Wódka zainaugurowało oficjalnie swoją działalność 10 lipca br. Równocześnie wystartował serwis przygotowany przez Artegence.
0 1 0 16.07.2007Kampania mBank w taksówkachNowa kampania organizowana jest w 9 miastach Polski z użyciem nośnika znajdującego się wewnątrz taksówek – AD’car.
0 1 1 16.07.2007Multi Communications promuje zdrowy tryb życiaMulti Communications na zlecenie marki Rama należącej do firmy Unilever stworzyła program edukacyjny dla najmłodszych uczniów szkół podstawowych "Smak zdrowia". To już druga edycja programu, nad którym opiekę merytoryczną po raz kolejny objęła Rada Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka.
0 1 0 16.07.2007E_misja dla BayerAgencja Reklamowa E_misja przygotowała dla firmy Bayer nowy, wizerunkowy serwis internetowy leku na grypę Tabcin.
0 1 0 16.07.2007Grupa Fresh promuje Poznań nad morzemGrupa Fresh rozpoczyna akcję promocyjną miasta Poznania. Przedmiotem umowy podpisanej między Urzędem Miasta Poznania a Agencją jest organizacja szeregu eventów w nadbałtyckich miejscowościach.
0 1 0 16.07.2007Inout Pracownia Komunikacji dla Galileo Polska i TravelovoAgencja Inout Pracownia Komunikacji rozpoczęła współpracę z Firmą Galileo Polska - przedstawicielem Galileo, światowego lidera w dziedzinie technologii, dostarczającego elektroniczne usługi globalnej dystrybucji dla przemysłu turystycznego oraz TravelOVO.pl - nowo powstałym serwisem internetowym dla podróżujących.