0 1 0 3.03.2008„Euroekspert” dwumiesięcznikiemOgólnopolski magazyn „Euroekspert” zmienił częstotliwość ukazywania się na rynku. Od stycznia 2008 pismo jest dwumiesięcznikiem. Zmianie cyklu wydawniczego towarzyszy również odświeżenie makiety. Nowa czcionka i sposób łamania tekstów, a także większa ilość zróżnicowanych elementów graficznych korzystnie wpłynęły na przejrzystość i atrakcyjność czasopisma. Zmianie nie uległa objętość pisma (108 stron).
0 1 0 3.03.2008Studio DN autorem nowego logo i opakowań marki NobilesStudio DN zwyciężyło w przetargu na modernizację logo i opakowań marki Nobiles należącej do koncernu Akzo Nobel Coatings sp. z o.o.
0 1 0 3.03.2008Zero,2 Inżynieria marki obsłuży LotosAgencja reklamowa Zero,2 Inżynieria marki wygrała przetarg na obsługę średniookresową marki zależnej Lotos w kategorii olejowej.
0 1 0 3.03.2008Czekoladowa wiosna z TVN i TVN StyleFirma Mieszko, producent znanych na rynku słodyczy, przygotowała na marzec niecodzienne działania marketingowe. Ich celem jest promocja parasolowej marki Mieszko oraz prezentacja wyrobów pod markami indywidualnymi: Amoretta, Chocoladorro, Cherrissimo
0 1 0 3.03.2008Impactor dla marki Dove za walkę ze stereotypamiKampania Dove, przełamująca stereotypy dotyczące piękna, została uhonorowana prestiżową nagrodą Impactor. Akademia Mediów i Reklamy przyznała najwyższe wyróżnienie firmie Unilever w kategorii Najbardziej Podziwiany Reklamodawca 2007.
0 1 0 3.03.2008Sweet Taste dla AIESECSweet Taste, marka wspierająca działania promocyjne firm w obszarze marketingu sensorycznego, przygotowała słodycze promujące międzynarodowy projekt Be uniQue.
0 1 0 3.03.2008PR w WenecjiKrakowska Agencja Wenecja powiększa się. Z początkiem lutego wyodrębnione zostały trzy działy: Wenecja PR, Wenecja Reklama oraz Wenecja Plakatowanie. Zmianie uległa również identyfikacja wizualna agencji. Nowe logo działów zaprojektował Piotr Kunze, artysta grafik, profesor krakowskiej ASP
0 1 0 3.03.2008Rewitalizacja marki według Superbrands i MetaxyWe wtorek 11 marca, w warszawskiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania przedstawicielka marki Metaxa wygłosi kolejny wykład z serii spotkań organizowanych przez Superbrands Polska.
0 1 0 3.03.2008Kuchnia.tv serwuje lunch dla WarszawiakówW pierwszym tygodniu marca rusza konkurs, w ramach którego 3 razy w tygodniu Kuchnia.tv serwować będzie lunch dla Warszawiaków. Partnerem akcji zaplanowanej na cały rok jest Radio Pin.
0 1 0 3.03.2008Sagem sponsorem Targów RowerowychSagem Mobiles Poland ponownie zaangażował się w sponsoring kolarstwa i promocję bezpieczeństwa ruchu rowerowego. Po organizacji zeszłorocznego happeningu Tour de France w Warszawie francuski producent telefonów komórkowych wsparł odbywające się w Warszawie w dniach 1 - 2 marca 2008 największe w Polsce Targi Rowerowe.