0 1 0 4.03.2008mBank promuje eKontomBank startuje z intensywną kampanią reklamową, której celem jest zakomunikowanie darmowego eKONTA z bezpłatnymi przelewami przez Internet.
0 1 0 4.03.2008X Konkurs na Projekt Łazienki 2008Sanitec Koło organizuje, dziesiąty już, konkurs na projekt łazienki. Tematem konkursu jest projekt koncepcyjny toalety publicznej wolnostojącej w Tatrzańskim Parku Narodowym. Podobnie jak w roku ubiegłym, przed uczestnikami konkursu stoi zadanie zaprojektowania toalety w konkretnym miejscu w oparciu o realne warunki.
0 1 0 4.03.2008Euro RCSG dla Link4Agencja Euro RCSG Warsaw przygotowała kolejną, już szóstą z kolei, reklamę dla Link4.
0 1 0 4.03.2008Wódka Grey Goose ponownie docenionaGrey Goose, marka wódki z portfolio Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o. została po raz kolejny wyróżniona przez prestiżowy amerykański The Luxury Institute, badający rynek dóbr luksusowych.
0 1 0 4.03.2008McCann Erickson wygrywa TymbarkMcCann Erickson wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Tymbark. Kontrakt dotyczy wszystkich soków, napojów i wód marki Tymbark. Maspex Wadowice ogłosiła dzisiaj wyniki drugiego etapu przetargu.
0 1 0 4.03.2008Genesis PR dla Black Red WhiteAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z firmą Black Red White. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego i produktowego. Genesis PR została wybrana w drodze konkursu ofert.
0 1 0 4.03.2008Geneva Motor Show 2008 z GoodyearemGoodyear z portalem dziennik.pl transmitują w internecie wystawę motoryzacyjną w Genewie.
0 1 0 4.03.2008Wrocław na orbicie, czyli polski wkład w podbój kosmosuOd 7 lutego tego roku odwiedzających Międzynarodową Stację Kosmiczną będzie witać niewielki napis „Wroclaw University of Technology”. Reklama znalazła się na antenach, zamontowanych na zewnętrznej części europejskiego laboratorium Columbus. Jest to jedyne oznaczenie instytucji naukowej oraz jedyna nazwa miasta, która została umieszczona na tym module stacji kosmicznej.
0 1 1 3.03.2008House w obronie dziewictwaMarka House stara się wzmocnić swoją pozycję wśród młodych ludzi – studentów i uczniów. W uczęszczanych przez nich lokalach umieszczone zostały plakaty ze śmiałym przesłaniem.
0 1 0 3.03.2008Toshiba rozpoczyna kampanię wizerunkową3 marca b.r. rozpoczęła się wizerunkowa kampania firmy Toshiba. W kampanii wezmą udział ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne, radiowe. Będzie również wykorzystana prasa – dzienniki i magazyny. Spoty telewizyjne o długości: 60, 30 i 15 sekund, będą emitowane przez ponad miesiąc. W radiu pojawią się 3 kopie spotów 30 sekundowych.