0 1 0 0 0 10.12.2007Mediaedge:cia wspiera akcję edukacyjną IPNMediaedge:cia, jeden z największych domów mediowych w Polsce, zaangażował się w akcję edukacyjną organizowaną przez Instytut Pamięci Narodowej, której celem jest przybliżenie młodym Polakom wydarzeń sprzed 26 lat związanych z wprowadzeniem stanu wojennego.
0 1 0 0 0 10.12.2007Dobra kondycja branży komunikacji marketingowejWedług najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 79,50 punktów. Cały czas utrzymuje się na wysokim poziomie (w porównaniu do poprzedniej fali badania 78,25). Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Briefu Pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży w grudniu br.
0 1 0 0 0 10.12.2007Reklama Reserved „Paris Mon Amour” wyróżniona na Złotych Orłach 2007Produkcja Papaya Films dla LPP S.A., właściciela marki Reserved, została wyróżniona w kategorii Film/Moda na Złotych Orłach 2007.
0 1 0 0 0 10.12.2007Rodeo Drive i b&j ponownie w akcjiDział event/ambient wrocławskiej agencji b&j przeprowadzi dla restauracji Rodeo Drive w Warszawie w dniach 13-14 grudnia dwudniową akcję promocyjną, podczas której zostanie wykorzystany nietypowy nośnik – zaproszenia do restauracji w formacie mms przesyłane przez bluetooth do znajdujących się w pobliżu restauracji przechodniów.
0 1 0 0 0 10.12.2007MultiPasaż i świąteczny serwis MultiBankuWirtualne choinki, a pod nimi prawdziwe prezenty to propozycja MultiBanku na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia. Bank uruchomił specjalny serwis eventowy, który promuje MultiPasaż, nowy sklep internetowy MultiBanku.
0 1 0 0 0 10.12.2007Pacjent ma prawo wiedziećW sieci zadebiutował portal medyczny – www.doz.pl, który ma wspierać Polaków w procesie leczenia i stać się największym w kraju centrum informacji o zdrowiu. Codziennie na raka piersi umiera 5 Polek, ponieważ choroba została zbyt późno zdiagnozowana. Łatwy dostęp do informacji o profilaktyce zdrowotnej powinien być jednym z priorytetów polskiej służby zdrowia.
0 1 0 0 0 10.12.2007Webstary 2007 dla VentiW tegorocznej edycji konkursu na najlepsze strony WWW w polskim Internecie – Webstarfestiwal 2007, nagrodzone zostały agencje reklamowe, agencje interaktywne, wydawnictwa, portale, a także indywidualni autorzy inicjatyw internetowych. Najwięcej nagród zdobyła Agora. Dalej – z dwoma Webstarami, uplasowało się Venti, uhonorowane zarówno przez Akademię Internetu, jak i samych internautów za serwis www.kopernik.org.pl.
0 1 0 0 0 10.12.2007Konsument najważniejszym punktem odniesienia dla marketingu i komunikacjiDom mediowy ZenithOptimedia jest organizatorem 2nd Warsaw ROI Conference „Consumer oriented marketing & communications”. Głównym tematem konferencji, która odbyła się 7 grudnia br. w hotelu Hyatt Regency Warsaw, był konsument jako najważniejszy punkt odniesienia dla marketingu i komunikacji.
0 1 0 0 0 10.12.2007Open Finance – najbardziej wartościowa marka wśród doradcówOpen Finance jest najbardziej wartościową marką wśród firm doradztwa finansowego według „Rankingu najcenniejszych polskich marek”.
0 1 0 0 0 10.12.2007Jan Paweł II – nasze wspomnieniaW związku z przypadającą 16 października 2008 roku 30 rocznicą wyboru kardynała Karola Wojtyły na Papieża, na rok przed tym wydarzeniem, powstała inicjatywa budowy internetowego albumu Polaków o Papieżu.