Uczelnia Tuck Bussiness School opracowała anking zabawek i "techno gadżetów" na sezon świąteczny 2007
  • 0
  • 1
17.12.2007

Uczelnia Tuck Bussiness School opracowała anking zabawek i „techno gadżetów” na sezon świąteczny 2007

Gadżety, konsole i gry komputerowe mają wysokie notowania wśród gwiazdkowych prezentów. Profesor Eric Johnson, Dyrektor Centrum Digital Strategies uczelni Tuck Bussiness School w Dartmouth (USA) i ekspert rynku zabawkowego (pracował między innymi nad przypadkami firm Hasbro i Mattel) radzi konsumentom postawić na „tradycję” jeśli cenią sobie bezpieczeństwo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2007