0 1 0 0 0 20.12.2007Czy MTV Arabia zmieni Bliski Wschód? Dyskusja (Brandchannel)Will the MTV brand change the Middle East? , BrandchannelCzy MTV, marka będąca symbolem amerykańskiej kultury - 16 listopada wystartowała regionalna wersja MTV Arabia- zmieni Bliskich Wschód? A może doprowadzi do eskalacji niechęci do wszystkiego co amerykańskie? Kwestię omawiają on-line międzynarodowi eksperci branży marketingowej.
0 1 0 0 0 20.12.2007Siatman z siateksem – pogromca foliówekSiateks – torba wielokrotnego użytku, uszyta ze starych banerów, ma być orężem superbohatera w walce z milionami foliowych siatek, które wysypują się ze śmietników i szpecą ulice. Na taki pomysł wpadły: agencja San Markos – Republika Dobrej Marki oraz HO::LO – producent toreb z banerów reklamowych.
0 1 0 0 0 20.12.2007Fundacja InternetPR.pl zebrała 2500 zł dla świetlicy opiekuńczejPonad 2500 zł na rzecz dzieci ze świetlicy opiekuńczej w Radomiu zebrała Fundacja InternetPR.pl podczas licytacji, która odbyła się 5 grudnia w klubie Level. Największe emocje budziły zdjęcia Ędwarda Ąckiego z autografem, wylicytowane po najwyższych cenach. Impreza pod hasłem „Mikołajki PRowców” odbyła się w ramach cyklu PoRobocie.
0 1 0 0 0 20.12.2007Reserved i Re-kids zbierają nagrodyMarki Reserved i Re-kids coraz wyraźniej zaznaczają swoją obecność w internecie. Serwis www służy im nie tylko do budowania wizerunku, ale także do przekazania konkretnych informacji na temat kolekcji, cen, adresów sklepów itd. Starania przy tworzeniu i wdrażaniu serwisów zostały ostatnio docenione w dwóch prestiżowych konkursach, FWA (Favourite Website Awards) oraz Webstar Festival 2007.
0 1 0 0 0 20.12.2007Kilka minut dla dziecka w ŚwiętaPlatforma multimedialna „Bezpieczeństwo dla wszystkich” jest najnowszym w Polsce bezpłatnym narzędziem internetowym, które w niezwykle praktyczny i nowoczesny sposób przedstawia zasady ruchu drogowego, uczy jak bezpiecznie poruszać się po drogach, kształtuje i utrwala pozytywne nawyki , a także prezentuje ciekawostki związane z bezpieczeństwem przydatne nawet najbardziej doświadczonym kierowcom. Program może służyć zarówno dzieciom i rodzicom do nauki w domu, jak i nauczycielom do wykorzystania podczas lekcji w szkole, ponieważ posiada rekomendację Ministerstwa Edukacji Narodowej, Instytutu Transportu Samochodowego, Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Komendy Głównej Policji.
0 1 0 0 0 20.12.2007Ergo Hestia dba o język ubezpieczeńTworzenie przejrzystej komunikacji społecznej w dziedzinie usług finansowych - to cel długofalowej współpracy, jaką Grupa Ergo Hestia nawiązała z Radą Języka Polskiego. Przedstawiciele sopockiego ubezpieczyciela i językoznawcy podpisali list intencyjny w tej sprawie. Partnerami działań wynikających z dbałości o język polski są Uniwersytet Gdański, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej oraz Towarzystwo Naukowe Warszawskie.
0 1 0 0 0 20.12.2007„Zadbaj o życie! Swoje i swoich bliskich” – wystawa zdjęć do kalendarza 200817 grudnia 2007 roku o godzinie 19.00, w galerii Yours Gallery w Warszawie obdył się wernisaż zdjęć z kalendarza 2008 kampanii "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy"
0 1 0 0 0 20.12.2007Agora i ATM Grupa powołały spółkę A2 MultimediaAgora i ATM Grupa w dniu 18 grudnia 2007 podpisały akt założycielski spółki A2 Multimedia – zajmującej się produkcją i dystrybucją formatów wideo udostępnianych przez internet. Kapitał zakładowy spółki wynosi 4 mln zł, a każda z firm objęła w niej 50% udziałów. Pierwszym przedsięwzięciem spółki jest portal Tivi.pl.
0 1 0 0 0 20.12.2007Świąteczna akcja PMT dla SharpW nadchodzący weekend, 22 -23 grudnia, firma PMT Marketing System przeprowadzi animacje telewizorów plazmowych Aqous firmy Sharp. Działania prowadzone w 15 halach Saturn i Media Markt w 6 polskich miastach, to cześć wspólnego projektu Sharp i Cyfry Plus.
0 1 0 0 0 20.12.2007Czarny Tulipan dla Koncernu Energa SAKoncern Energa SA, powstały w styczniu 2005 w wyniku konsolidacji spółek tzw. Grupy G-8, jest obecnie jednym z czterech największych holdingów energetycznych w Polsce. Wiosną 2006 spółka przeprowadziła konkurs celem wyłonienia firmy, która zajęłaby się budową Modelu Zarządzania Markami oraz opracowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej dla spółek zależnych Koncernu Energetycznego ENERGA SA. Zwycięskim wykonawcą projektu została firma Czarny Tulipan, której eksperci podkreślają rolę silnej marki produktowej oraz korporacyjnej we wzroście wartości przedsiębiorstwa.