Espresso

20 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2007

Kilka minut dla dziecka w Święta

Platforma multimedialna „Bezpieczeństwo dla wszystkich” jest najnowszym w Polsce bezpłatnym narzędziem internetowym, które w niezwykle praktyczny i nowoczesny sposób przedstawia zasady ruchu drogowego, uczy jak bezpiecznie poruszać się po drogach, kształtuje i utrwala pozytywne nawyki , a także prezentuje ciekawostki związane z bezpieczeństwem przydatne nawet najbardziej doświadczonym kierowcom. Program może służyć zarówno dzieciom i rodzicom do nauki w domu, jak i nauczycielom do wykorzystania podczas lekcji w szkole, ponieważ posiada rekomendację Ministerstwa Edukacji Narodowej, Instytutu Transportu Samochodowego, Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Komendy Głównej Policji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2007

Ergo Hestia dba o język ubezpieczeń

Tworzenie przejrzystej komunikacji społecznej w dziedzinie usług finansowych - to cel długofalowej współpracy, jaką Grupa Ergo Hestia nawiązała z Radą Języka Polskiego. Przedstawiciele sopockiego ubezpieczyciela i językoznawcy podpisali list intencyjny w tej sprawie. Partnerami działań wynikających z dbałości o język polski są Uniwersytet Gdański, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej oraz Towarzystwo Naukowe Warszawskie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2007

Czarny Tulipan dla Koncernu Energa SA

Koncern Energa SA, powstały w styczniu 2005 w wyniku konsolidacji spółek tzw. Grupy G-8, jest obecnie jednym z czterech największych holdingów energetycznych w Polsce. Wiosną 2006 spółka przeprowadziła konkurs celem wyłonienia firmy, która zajęłaby się budową Modelu Zarządzania Markami oraz opracowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej dla spółek zależnych Koncernu Energetycznego ENERGA SA. Zwycięskim wykonawcą projektu została firma Czarny Tulipan, której eksperci podkreślają rolę silnej marki produktowej oraz korporacyjnej we wzroście wartości przedsiębiorstwa.

Poprzednie Następne