0 1 0 7.03.2008Cadbury Wedel patronem akcji „Mistrz kibicowania”Firma Cadbury Wedel objęła patronat nad akcją „Mistrz kibicowania” organizowaną od pięciu lat przez Fundację „Maraton Warszawski” dla szkół podstawowych i gimnazjów. Celem akcji jest propagowanie zdrowego stylu życia oraz kultury sportowego kibicowania. Na mocy umowy firma Cadbury Wedel została również sponsorem Warszawskiego Festiwalu Biegowego z 30. Flora Maratonem Warszawskim.
0 1 0 7.03.2008Leki przez komórkę3 marca br. ruszył sklep Epteka.pl zajmujący się dystrybucją leków przez Internet. Jak deklarują właściciele firmy Epteka sp. z o.o. sklep planuje mocne wejście w rynek i szybki wzrost udziału w sprzedaży leków przez Internet w Polsce. Dowodem na to, że firma nie rzuca słów na wiatr jest uruchomienie od razu w pierwszym tygodniu swojej działalności mobilnej apteki internetowej, z której mogą korzystać użytkownicy telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych.
0 1 0 7.03.2008Swiift dla marki PampersAgencja Swiift wygrała przetarg na zaprojektowanie nowych logotypów dla marki Pampers w związku z coroczną akcją Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers.
0 1 0 7.03.2008Kampania billboardowa Galerii Handlowej PanoramaZ początkiem marca na poznańskich bilbordach pojawiła się kampania reklamowa Galerii Handlowej Panorama.
0 1 0 7.03.2008Betlej&Partners dla EurekoW mediach ruszyła kontynuacja udanej kampanii reklamowej Eureko, której poprzednia odsłona z sukcesem zanotowała wysoką zauważalność na rynku.
0 1 0 7.03.20086 zmysłów dla KrakowaPod wspólną marką „6 zmysłów” powstaje w Krakowie projekt kulturalny, którego inicjatorem jest Urząd Miasta Krakowa. „6 zmysłów” tworzą takie znane już wydarzenia jak: Misteria Paschalia, Sacrum – Profanum, Dramaty Narodów – Dedykacje, Festiwal Muzyki Polskiej oraz zupełnie nowe: Cracow Screen Festival, Art Boom, Off Camera i Boska Komedia.
0 1 0 7.03.2008Mcann Erickson dla MakroMcCann Erickson przygotowała pierwszą w historii kampanię ATL dla Makro. Kampania ma na celu odświeżenie wizerunku Makro, pokazaniu, że to nie tylko hurtownia, ale także źródło praktycznych rozwiązań i porad odnośnie tego jak najlepiej rozwijać swój biznes.
0 1 0 7.03.2008Warsztaty fotograficzne i produkcji wideo – Cyfrowa Kreacja Obrazu 2008Ogólnopolskie warsztaty fotograficzne i produkcji wideo Cyfrowa Kreacja Obrazu 2008 organizowane są już od trzech lat i cieszą się ogromną popularnością oraz zaufaniem czytelników serwisu SwiatObrazu.pl.
0 1 0 7.03.2008MRM Worldwide i Universal McCann inwestują w eyetrackingSpółki grupy McCann Worldwide agencja interaktywna MRM Worldwide wraz z domem mediowym Universal McCann zakupiły dwa urządzenia najnowszej generacji, umożliwiające prowadzenie badań śledzenia wzroku (eyetracking). Pierwszy, do wykorzystania w ramach badań związanych z użyciem Internetu, drugi – m.in. do badań reklam prasowych, telewizyjnych oraz badań opakowań; ten drugi model, jak zapewnia firma eyetracking.pl, dystrybutor sprzętu szwedzkiej firmy Tobii na Polskę, to jedyne tego rodzaju urządzenie w naszym kraju.
0 1 0 6.03.2008List otwarty Stowarzyszenia Ludzi Reklamy30 listopada ub.r. do życia powołane zostało Stowarzyszenie Ludzi Reklamy, którego celem jest „stworzenie pierwszej rzeczywistej reprezentacji całego środowiska ludzi zajmujących się reklamą od biznesmenów, przez twórców, po wszystkich, którzy w przyszłości chcieliby związać się z tą branżą”.