Czy MTV Arabia zmieni Bliski Wschód? Dyskusja (Brandchannel)
  • 0
  • 1
20.12.2007

Czy MTV Arabia zmieni Bliski Wschód? Dyskusja (Brandchannel)

Will the MTV brand change the Middle East? , Brandchannel

Czy MTV, marka będąca symbolem amerykańskiej kultury – 16 listopada wystartowała regionalna wersja MTV Arabia- zmieni Bliskich Wschód? A może doprowadzi do eskalacji niechęci do wszystkiego co amerykańskie? Kwestię omawiają on-line międzynarodowi eksperci branży marketingowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54891 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2007

Kilka minut dla dziecka w Święta

Platforma multimedialna „Bezpieczeństwo dla wszystkich” jest najnowszym w Polsce bezpłatnym narzędziem internetowym, które w niezwykle praktyczny i nowoczesny sposób przedstawia zasady ruchu drogowego, uczy jak bezpiecznie poruszać się po drogach, kształtuje i utrwala pozytywne nawyki , a także prezentuje ciekawostki związane z bezpieczeństwem przydatne nawet najbardziej doświadczonym kierowcom. Program może służyć zarówno dzieciom i rodzicom do nauki w domu, jak i nauczycielom do wykorzystania podczas lekcji w szkole, ponieważ posiada rekomendację Ministerstwa Edukacji Narodowej, Instytutu Transportu Samochodowego, Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Komendy Głównej Policji.