Espresso

7 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Łowcy korzyści wybierają Sodexho Pass

Firma Sodexho Pass Polska - ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi oraz systemami motywacyjnymi przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych - przygotowała kolejną intrygującą akcję wielkanocną. „Łowca korzyści. Otwórz, to zbaraniejesz” to hasło przewodnie tegorocznej kampanii reklamowej, która ma zwrócić uwagę klientów na rzeczywiste potrzeby ich pracowników oraz korzyści płynące z używania kuponów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Lokata Żywiołowe Oszczędzanie, kolejna oferta PKO BP na wielkim formacie Madson & Grey przy Puławskiej w Warszawie

Kolejna wielkoformatowa ekspozycja reklamy zewnętrznej zrealizowana przez firmę Madson & Grey, zlokalizowana została na dwóch ścianach budynku przy ul.Puławskiej 11 i ul.Goworka w Warszawie. Reklama jest elementem kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt depozytowy – lokatę połączoną z dwoma funduszami inwestycyjnymi. Lokaty gwarantują stały zysk i dynamiczne pomnażanie oszczędności. Dodatkowo można wygrać samochód Nissan Micra Cabrio.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2007

Zostań naszym sędzią

Profesjonalnemu badaniu wariografem poddadzą się pracownicy Działu Reklamy „Życia na Gorąco” w trakcie spotkań z klientami. To wielki finał trwającej ponad miesiąc kampanii B2B „Życia na Gorąco”. Już od 7 marca na stronie www.prawdaozyciu.pl pracownicy Działu Reklamy, śpiewając piosenkę „Oh, życie kocham cię nad życie”, zaproszą klientów na spotkanie, podczas którego, podłączeni do wykrywacza kłamstw, odpowiedzą na pytania dotyczące pisma jako medium reklamowego. Za kreację, mediaplan, przygotowanie i koordynowanie kampanii odpowiada Agencja Tomorrow.

Poprzednie Następne