0 1 0 0 0 20.12.2007Ergo Hestia dba o język ubezpieczeńTworzenie przejrzystej komunikacji społecznej w dziedzinie usług finansowych - to cel długofalowej współpracy, jaką Grupa Ergo Hestia nawiązała z Radą Języka Polskiego. Przedstawiciele sopockiego ubezpieczyciela i językoznawcy podpisali list intencyjny w tej sprawie. Partnerami działań wynikających z dbałości o język polski są Uniwersytet Gdański, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej oraz Towarzystwo Naukowe Warszawskie.
0 1 0 0 0 20.12.2007„Zadbaj o życie! Swoje i swoich bliskich” – wystawa zdjęć do kalendarza 200817 grudnia 2007 roku o godzinie 19.00, w galerii Yours Gallery w Warszawie obdył się wernisaż zdjęć z kalendarza 2008 kampanii "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy"
0 1 0 0 0 20.12.2007Agora i ATM Grupa powołały spółkę A2 MultimediaAgora i ATM Grupa w dniu 18 grudnia 2007 podpisały akt założycielski spółki A2 Multimedia – zajmującej się produkcją i dystrybucją formatów wideo udostępnianych przez internet. Kapitał zakładowy spółki wynosi 4 mln zł, a każda z firm objęła w niej 50% udziałów. Pierwszym przedsięwzięciem spółki jest portal Tivi.pl.
0 1 0 0 0 20.12.2007Świąteczna akcja PMT dla SharpW nadchodzący weekend, 22 -23 grudnia, firma PMT Marketing System przeprowadzi animacje telewizorów plazmowych Aqous firmy Sharp. Działania prowadzone w 15 halach Saturn i Media Markt w 6 polskich miastach, to cześć wspólnego projektu Sharp i Cyfry Plus.
0 1 0 0 0 20.12.2007Czarny Tulipan dla Koncernu Energa SAKoncern Energa SA, powstały w styczniu 2005 w wyniku konsolidacji spółek tzw. Grupy G-8, jest obecnie jednym z czterech największych holdingów energetycznych w Polsce. Wiosną 2006 spółka przeprowadziła konkurs celem wyłonienia firmy, która zajęłaby się budową Modelu Zarządzania Markami oraz opracowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej dla spółek zależnych Koncernu Energetycznego ENERGA SA. Zwycięskim wykonawcą projektu została firma Czarny Tulipan, której eksperci podkreślają rolę silnej marki produktowej oraz korporacyjnej we wzroście wartości przedsiębiorstwa.
0 1 0 0 0 20.12.2007Mobilny serwis o skokach narciarskichFirma Fun and Mobile uruchomiła pierwszy serwis mobilny dla fanów skoków narciarskich korzystających z Internetu w telefonach komórkowych.
0 1 0 0 0 20.12.2007Index Copernicus w Wielkiej BrytaniiBrytyjskie Ministerstwo ds. Innowacji, Szkolnictwa Wyższego i Umiejętności zorganizowało przetarg na rozwiązanie, które pozwoli ocenić potencjał naukowy badaczy z Wielkiej Brytanii. Polski Index Copernicus jako jedna z kilku firm znalazł się w drugim etapie tego prestiżowego przetargu.
0 1 0 0 0 20.12.2007Bank DnB NORD nawiguje z AgapeAgencja doradcza i wydawnicza Agape przygotowuje kwartalnik „DnB NORD Navigator” dla działającego od kilku lat w Polsce niemiecko - skandynawskiego Banku DnB NORD Polska.
0 1 0 0 0 20.12.2007Domeny za grosze nie zawsze są tanie2BE.PL postanowiło iść pod prąd trendom panującym wśród rejestratorów domen internetowych, proponując klientom najbardziej liberalną ofertę na rynku.
0 1 0 0 0 20.12.2007Dom mediowy Mediaedge:cia nagrodzony na Festiwalu Reklamy MeribelDom mediowy Mediaedge:cia zdobył główną nagrodę Cristal na Festiwalu Reklamy Meribel. Jury Festiwalu Reklamy Meribel doceniło kampanię przygotowaną przez dom mediowy Mediaedge:cia Polska dla firmy Ikea przyznając jej – Cristal – jedną z głównych nagród. Kampania była zrealizowana jesienią 2006 roku a jej hasłem przewodnim było „Jestem gdzie indziej – dowiedz sie dlaczego?”.