Ergo Hestia dba o język ubezpieczeń
  • 0
  • 1
20.12.2007

Ergo Hestia dba o język ubezpieczeń

Tworzenie przejrzystej komunikacji społecznej w dziedzinie usług finansowych – to cel długofalowej współpracy, jaką Grupa Ergo Hestia nawiązała z Radą Języka Polskiego. Przedstawiciele sopockiego ubezpieczyciela i językoznawcy podpisali list intencyjny w tej sprawie. Partnerami działań wynikających z dbałości o język polski są Uniwersytet Gdański, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej oraz Towarzystwo Naukowe Warszawskie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2007

Czarny Tulipan dla Koncernu Energa SA

Koncern Energa SA, powstały w styczniu 2005 w wyniku konsolidacji spółek tzw. Grupy G-8, jest obecnie jednym z czterech największych holdingów energetycznych w Polsce. Wiosną 2006 spółka przeprowadziła konkurs celem wyłonienia firmy, która zajęłaby się budową Modelu Zarządzania Markami oraz opracowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej dla spółek zależnych Koncernu Energetycznego ENERGA SA. Zwycięskim wykonawcą projektu została firma Czarny Tulipan, której eksperci podkreślają rolę silnej marki produktowej oraz korporacyjnej we wzroście wartości przedsiębiorstwa.