0 1 0 0 0 25.02.2008TBWA twórcą kampanii Lukas Banku18 lutego Lukas Bank rozpoczął nową kampanię kredytu gotówkowego. Agencja TBWA jest odpowiedzialna za kreację i realizację projektu.
0 1 0 0 0 25.02.2008Cryptone Polska organizuje Elite Model Look 2008Agencja Cryptone Polska zajęła się po raz szósty organizacją Międzynarodowego Konkursu Elite Model Look. W marcu zostaną przeprowadzone castingi do konkursu w 10 największych miastach Polski.
0 1 0 0 0 25.02.2008Transparentna komunikacja pomiędzy partnerami – sytuacje kryzysowe w branży farmaceutycznej3 marca w Hotelu InterContinetal w Warszawie odbędzie się panel ekspercki pod hasłem „Transparentna komunikacja pomiędzy partnerami - sytuacje kryzysowe w branży farmaceutycznej”.
0 1 0 0 0 25.02.2008InteliWISE S.A. zadebiutuje na NewConnectInteliWISE S.A. zamierza zadebiutować na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie na przełomie I i II kwartału 2008 roku. Spółka zamierza ubiegać się o dopuszczenie akcji do notowań na rynku NewConnect. Debiut akcji InteliWISE planowany jest na drugą połowę marca 2008 r.
0 1 0 0 1 25.02.2008Pierwsze umowy franczyzowe Sandler Sales InstituteSandler Sales Institute otworzył pierwsze w Polsce regionalne biura w województwie śląskim i kujawsko-pomorskim.
0 1 0 0 0 25.02.2008Europejskie Centrum Solidarności ogłasza konkurs na logoEuropejskie Centrum Solidarności (ECS), nowo utworzona instytucja kultury, mająca na celu utrwalanie uniwersalnego przesłania historycznego ruchu „Solidarność”, ogłasza otwarty konkurs na logo. Na autora najlepszej pracy czeka nagroda pieniężna w wysokości 12 000 złotych.
0 1 0 0 0 25.02.2008Instrukcja obsługi programu lojalnościowegoInformedia Polska wprowadziła do sprzedaży „Praktyczny kurs budowania lojalności klientów”. Kurs składa się z dziesięciu tomów i odpowiada na pytania dotyczące wdrażania i prowadzenia programów lojalnościowych.
0 1 0 0 0 25.02.2008Visa Europe rozpoczyna kampanię promującą Visa cash backVisa Europe rozpoczyna dzisiaj kampanię promującą usługę Visa cash back zarówno wśród placówek detalicznych, jak i konsumentów–posiadaczy kart Visa. Celem jest m.in. spopularyzowanie wyszukiwarki placówek oferujących usługę.
0 1 0 0 0 25.02.2008Promocja konsumencka marki Ekstra PomorskiW lutym ruszyła promocja konsumencka marki Ekstra Pomorski przygotowana przez agencję Albedo Marketing dla Zakładów Przemysłu Tłuszczowego w Szczecinku. Agencja odpowiada za koncepcję, kompleksowe przygotowanie i realizację loterii oraz projekt opakowań promocyjnych.
0 1 0 0 0 25.02.2008Polsat – największy potencjał w Product PlacementFirma Pentagon Research zbadała seriale w czterech głównych stacjach tv pod kątem obecności logotypów produktów i firm w styczniu 2008 roku. Łączne wyniki pomiarów ekspozycji zarówno pod względem liczby, czasu, jak i wartości medialnej wykazały, iż największy potencjał tej formy przekazu reklamowego zawierały seriale emitowane w Polsacie. Łączny czas poświęcony ekspozycjom produktów w serialach w tej stacji kosztowałby reklamodawców niemal 2 mln złotych.