0 1 0 0 0 20.02.2008Integer.pl współpracuje z siecią sklepów RealFirma Ineteger.pl rozpoczęła współpracę z siecią hipermarketów Real, należącą do koncernu Metro Group. Obejmuje ona kolportaż bezpłatnych gazetek Real. Wartość kontraktu realizowanego od lutego 2008 roku wynosi około 3 milionów złotych.
0 1 0 0 0 20.02.2008160 projektów w konkursie Fundacji Świętego MikołajaZakończył się etap zgłaszania projektów na konkurs organizowany w ramach akcji Fundacji Świętego Mikołaja - Grunt to rodzina. Rodzinne domy dziecka, stowarzyszenia i fundacje z całej Polski nadesłały w sumie 160 projektów. Fundacja przeznaczy na dofinansowanie wybranych projektów edukacyjnych rekordową kwotę ponad 734 tys. zł. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi pod koniec kwietnia.
0 1 0 0 0 20.02.2008BIS Format z Ego PRBiuro Informatyki Stosowanej Format zleciło obsługę public relations agencji EGO Public Relations. Do zadań agencji należeć będzie m.in. utrzymywanie stałych kontaktów z mediami, doradztwo komunikacyjne oraz wsparcie dla działań promocyjno-reklamowych. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert.
0 1 0 0 0 20.02.2008Software Mind partnerem UltimusFirma Software Mind podpisała umowę partnerską z amerykańską firmą Ultimus, poszerzając w ten sposób swoją ofertę o rozwiązania opracowane w oparciu o platformę Business Process Management. Software Mind jeszcze w 2007 roku rozpoczął pierwszy tego typu projekt.
0 1 0 0 0 20.02.2008Janmedia partnerem Mashable.comJanmedia Interactive nawiązała współpracę z agencją Ogilvy PR i blogiem Mashable.com w zakresie streamingu video.
0 1 0 0 0 20.02.2008magnifiCo dla UNDP PolskaProgram Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) w Polsce oraz Rzecznik Praw Obywatelskich będą gospodarzami konferencji „Zarządzanie różnorodnością na rzecz integracji społecznej”, która odbędzie się 5 marca 2008 roku w Warszawie. Konkurs ofert dotyczących wsparcia organizacyjnego wydarzenia wygrała agencja magnifiCo PR.
0 1 0 0 0 20.02.2008Zniszcz konwencję – czyli jak zmienić świat na lepsze przy pomocy markiNowa książka o markach i marketingu jest już dostępna w internecie. Jej autorem jest Grzegorz Kosson, a tytuł to: „Zniszcz konwencję — czyli jak zmienić świat na lepsze przy pomocy marki”.
0 1 0 0 0 20.02.2008TBWA twórcą koncepcji kreatywnej kampanii promującej Dni Kariery AIESEC 2008Pod koniec lutego rozpocznie się kolejna edycja targów Dni Kariery, które odbywają się już od 16 lat w największych ośrodkach akademickich w Polsce. Autorem tegorocznej koncepcji kreatywnej kampanii promującej największe targi pracy, praktyk i staży w Polsce jest agencja TBWA.
0 1 0 0 0 20.02.2008eFresh dla kierowcówAgencja interaktywna eFresh wzbogaca portfolio rozpoczynając kampanię promocyjną sieci obsługi pojazdów Shell autoserv w Internecie.
0 1 0 0 0 20.02.2008McDonald’s Polska zadba o bezpieczną jazdęRozpoczęła się 2 edycja społecznego programu edukacyjnego „Bezpieczna jazda. Karta rowerowa – moje pierwsze prawo jazdy”. 20 000 dzieci z terenu całej Polski otrzyma materiały edukacyjne i weźmie udział w zajęciach z wychowania komunikacyjnego.