Mcann Erickson dla Makro
  • 0
  • 1
7.03.2008

Mcann Erickson dla Makro

McCann Erickson przygotowała pierwszą w historii kampanię ATL dla Makro. Kampania ma na celu odświeżenie wizerunku Makro, pokazaniu, że to nie tylko hurtownia, ale także źródło praktycznych rozwiązań i porad odnośnie tego jak najlepiej rozwijać swój biznes.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2008

MRM Worldwide i Universal McCann inwestują w eyetracking

Spółki grupy McCann Worldwide agencja interaktywna MRM Worldwide wraz z domem mediowym Universal McCann zakupiły dwa urządzenia najnowszej generacji, umożliwiające prowadzenie badań śledzenia wzroku (eyetracking). Pierwszy, do wykorzystania w ramach badań związanych z użyciem Internetu, drugi – m.in. do badań reklam prasowych, telewizyjnych oraz badań opakowań; ten drugi model, jak zapewnia firma eyetracking.pl, dystrybutor sprzętu szwedzkiej firmy Tobii na Polskę, to jedyne tego rodzaju urządzenie w naszym kraju.

6 marca 2008