Espresso

7 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2008

MRM Worldwide i Universal McCann inwestują w eyetracking

Spółki grupy McCann Worldwide agencja interaktywna MRM Worldwide wraz z domem mediowym Universal McCann zakupiły dwa urządzenia najnowszej generacji, umożliwiające prowadzenie badań śledzenia wzroku (eyetracking). Pierwszy, do wykorzystania w ramach badań związanych z użyciem Internetu, drugi – m.in. do badań reklam prasowych, telewizyjnych oraz badań opakowań; ten drugi model, jak zapewnia firma eyetracking.pl, dystrybutor sprzętu szwedzkiej firmy Tobii na Polskę, to jedyne tego rodzaju urządzenie w naszym kraju.

6 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2008

Pakiet Opinie IDMnet – najmocniejsze marki na rynku

Pakiet Opinie sieci IDMnetu powiększył się o nowe witryny. W jego skład wchodzą najważniejsze witryny opiniotwórcze w Polsce, które od wielu lat stanowią główne źródło informacji drukowanej i elektronicznej z zakresu polityki, gospodarki oraz szeroko rozumianych kwestii społecznych: Polityka.pl, Wprost.pl, Rzeczpospolita.pl, PulsBiznesu.pl, Press.PL , Wiara.pl, MarketingwPraktyce.pl, Gazeta Bankowa.pl, PortalSprawZagranicznych – Psz.pl, Przekroj.pl i TygodnikForum.pl.

Poprzednie Następne