0 1 7.03.20081% od mKlientówpublic relations TweetmBank zachęca do udziału w akcji "1% od mKlientów" – mającej na celu wsparcie fundacji współpracujących z bankiem.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54825 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.03.2008Cadbury Wedel patronem akcji "Mistrz kibicowania"Firma Cadbury Wedel objęła patronat nad akcją „Mistrz kibicowania” organizowaną od pięciu lat przez Fundację „Maraton Warszawski” dla szkół podstawowych i gimnazjów. Celem akcji jest propagowanie zdrowego stylu życia oraz kultury sportowego kibicowania. Na mocy umowy firma Cadbury Wedel została również sponsorem Warszawskiego Festiwalu Biegowego z 30. Flora Maratonem Warszawskim.
0 1 0 0 0 7.03.2008Leki przez komórkę3 marca br. ruszył sklep Epteka.pl zajmujący się dystrybucją leków przez Internet. Jak deklarują właściciele firmy Epteka sp. z o.o. sklep planuje mocne wejście w rynek i szybki wzrost udziału w sprzedaży leków przez Internet w Polsce. Dowodem na to, że firma nie rzuca słów na wiatr jest uruchomienie od razu w pierwszym tygodniu swojej działalności mobilnej apteki internetowej, z której mogą korzystać użytkownicy telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych.
0 1 0 0 0 7.03.2008Swiift dla marki PampersAgencja Swiift wygrała przetarg na zaprojektowanie nowych logotypów dla marki Pampers w związku z coroczną akcją Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers.
0 1 0 0 0 7.03.2008Kampania billboardowa Galerii Handlowej PanoramaZ początkiem marca na poznańskich bilbordach pojawiła się kampania reklamowa Galerii Handlowej Panorama.