Cadbury Wedel patronem akcji "Mistrz kibicowania"
  • 0
  • 1
7.03.2008

Cadbury Wedel patronem akcji „Mistrz kibicowania”

Firma Cadbury Wedel objęła patronat nad akcją „Mistrz kibicowania” organizowaną od pięciu lat przez Fundację „Maraton Warszawski” dla szkół podstawowych i gimnazjów. Celem akcji jest propagowanie zdrowego stylu życia oraz kultury sportowego kibicowania. Na mocy umowy firma Cadbury Wedel została również sponsorem Warszawskiego Festiwalu Biegowego z 30. Flora Maratonem Warszawskim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2008

Leki przez komórkę

3 marca br. ruszył sklep Epteka.pl zajmujący się dystrybucją leków przez Internet. Jak deklarują właściciele firmy Epteka sp. z o.o. sklep planuje mocne wejście w rynek i szybki wzrost udziału w sprzedaży leków przez Internet w Polsce. Dowodem na to, że firma nie rzuca słów na wiatr jest uruchomienie od razu w pierwszym tygodniu swojej działalności mobilnej apteki internetowej, z której mogą korzystać użytkownicy telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych.