0 1 0 0 0 1.04.2008Nova Group dla marki MoranaAgencja reklamowa Nova Group podpisała roczną umowę na obsługę budżetu marketingowego, marki Morana, firmy Harry Poland Group. W ramach umowy agencja przygotowała kreację i realizuje promocję sprzedaży pod hasłem „Sprzątnij dużą kasę”.
0 1 0 0 0 1.04.2008„Szlak Zdrowia” Żywiec Zdrój1 kwietnia 2008 roku Żywiec Zdrój inicjuje ogólnopolski program edukacyjny pod nazwą „Szlak Zdrowia”
0 1 0 0 0 1.04.2008Continental na nośnikach Jet Line1 kwietnia ruszyła wizerunkowa kampania outdoorowa firmy Continental producenta opon i zarazem sponsora czerwcowych piłkarskich Mistrzostw Europy UEFA EURO 2008. Do końca miesiąca reklamy będzie można oglądać na kilkudziesięciu tablicach Motorway (12x4 m) należących do Jet Line i rozmieszczonych przy wszystkich głównych trasach tranzytowych w Polsce.
0 1 0 0 0 1.04.2008Ciszewski PR dla Legg MasonZ dniem 1 kwietnia agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła współpracę z Legg Mason Towarzystwem Funduszy Inwestycyjnych S.A.
0 1 0 0 0 1.04.2008AXN na samochodach nauki jazdy i taksówkach1 kwietnia rozpoczęła się kolejna odsłona outdoorowej kampanii kanału AXN.
0 1 0 0 0 1.04.2008ATA-INT.LTD nowym klientem Kostrzewa PRFirma doradczo-wdrożeniowa ATA-INT.LTD - lider na polskim rynku w zakresie zarządzania dokumentami, rozpoczęła z dniem 1. kwietnia br. współpracę z agencją Kostrzewa PR. Agencja będzie odpowiedzialna za korporacyjną i produktową komunikację public relations.
0 1 0 0 0 1.04.2008Marketing sportowy i Euro 2008 – nowe serwisy Sport24.plIle warte jest wystąpienie znanego sportowca, kogo kibice rozpoznają na pierwszy rzut oka i czy sportowiec jest dobrym ambasadorem marki – o tym między innymi można przeczytać w uruchomionej właśnie nowej części serwisu Sport24.pl poświęconej marketingowi sportowemu.
0 1 0 0 0 1.04.2008Kunst dla Arla FoodsW ostatni weekend marca Agencja Kunst na zlecenie firmy Arla Foods zorganizowała event, którego tematem przewodnim był launch nowego produktu - Kærgården
0 1 0 0 0 1.04.2008MPlab dla e-Porady.PIT.plMPlab kontynuuje prace przebudowy najpopularniejszego serwisu podatkowego PIT.pl, przygotowując stronę e-Porady.PIT.pl
0 1 0 0 0 1.04.2008Nowy pakiet w ofercie IDMnet – Super20„Super 20" to nowy pakiet w ofercie sieci IDMnet, który tworzą witryny rozrywkowe, muzyczne, filmowe oraz serwisy społecznościowe i edukacyjne. W skład pakietu wchodzi 20 witryn skierowanych do "dwudziestolatków" - ludzi młodych, aktywnych, przebojowych i kreatywnych.