Marketing sportowy i Euro 2008 – nowe serwisy Sport24.pl
  • 0
  • 1
1.04.2008

Marketing sportowy i Euro 2008 – nowe serwisy Sport24.pl

Ile warte jest wystąpienie znanego sportowca, kogo kibice rozpoznają na pierwszy rzut oka i czy sportowiec jest dobrym ambasadorem marki – o tym między innymi można przeczytać w uruchomionej właśnie nowej części serwisu Sport24.pl poświęconej marketingowi sportowemu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.04.2008

Magazyn Marks & Spencer w wersji ekologicznej

Najnowszy polski Magazyn firmy Marks & Spencer na sezon wiosna/lato 2008 wydrukowano na papierze z certyfikatem FSC (Forest Stewardship Council). Czym jest certyfikat FSC? Dowodem na to, że papier, którego użyto do produkcji Magazynu powstał w przeważającej mierze z wtórnie przetworzonych surowców i tylko w niewielkiej części z drewna – w dodatku takiego, które pochodzi z lasów, gdzie przestrzega się zasad ekologii w produkcji leśnej (zarządzanych zgodnie z dobrem przyrody, a także dobrem żyjących na jego terenie społeczności).