0 1 1.04.2008„Szlak Zdrowia” Żywiec Zdrójpublic relations Tweet1 kwietnia 2008 roku Żywiec Zdrój inicjuje ogólnopolski program edukacyjny pod nazwą „Szlak Zdrowia”Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 1.04.2008Continental na nośnikach Jet Line1 kwietnia ruszyła wizerunkowa kampania outdoorowa firmy Continental producenta opon i zarazem sponsora czerwcowych piłkarskich Mistrzostw Europy UEFA EURO 2008. Do końca miesiąca reklamy będzie można oglądać na kilkudziesięciu tablicach Motorway (12x4 m) należących do Jet Line i rozmieszczonych przy wszystkich głównych trasach tranzytowych w Polsce.
0 1 0 0 0 1.04.2008Ciszewski PR dla Legg MasonZ dniem 1 kwietnia agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła współpracę z Legg Mason Towarzystwem Funduszy Inwestycyjnych S.A.
0 1 0 0 0 1.04.2008AXN na samochodach nauki jazdy i taksówkach1 kwietnia rozpoczęła się kolejna odsłona outdoorowej kampanii kanału AXN.
0 1 0 0 0 1.04.2008ATA-INT.LTD nowym klientem Kostrzewa PRFirma doradczo-wdrożeniowa ATA-INT.LTD - lider na polskim rynku w zakresie zarządzania dokumentami, rozpoczęła z dniem 1. kwietnia br. współpracę z agencją Kostrzewa PR. Agencja będzie odpowiedzialna za korporacyjną i produktową komunikację public relations.